  • 11. Data: 2015-10-05 19:38:33
    Temat: Re: Albo Wi-Fi, albo telefon
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    30 września 2015 06:5 Użytkownik "mirekc" napisał w

    news:mufpst$jpi$1@adenine.netfront.net ...

    :

    : > (...)

    :
    : Ja bym obstawiał problemy z obciążalnością prądową portów USB.
    :

    Jako że wątek mi się przypomniał (za sprawą wpisu dokonanego przez Uncje Pete)
    to z opóźnieniem zasygnalizuję, iż problem z topiku rozwiązało to, że moduł
    Wi-Fi, który był podpięty za pomocą przewodu (circa 1,2 metra) wetknąłem
    bezpośrednio do gniazda USB. Pomogło.

    Za wszystkie wypowiedzi i porady -- serdeczne dzięki!

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.