  • 41. Data: 2013-11-04 21:36:17
    Temat: Re: Ale cham jestem :))) (uwaga - bluzgam, nie pokazywa??? dzieciom)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > A... no to rzeczywiście... ale skoro w sumie selekcja, można powiedzieć, i
    > tak się dokonała, to faktycznie, nie ma co rzeźbć, można się pobawić ich
    > kosztem. Choć gdyby była prezentacja, to można by ich zastrzeliwać wybiegami
    > "O, witam, znów firma >>Kurvex<<!", czy "Nie może być, firma >>Piździcho &
    > Qciapa<< znów na linii!"... Nie, nie kupię nic od was, skuteczność waszych
    > wybiegów jest i będzie zerowa. Może źle kombinuję... chodzi mi o danie do
    > zrozumienia, że wie się o nich więcej, niż się spodziewają.

    Ostatnio dzwonili w sprawie przebadania mi całego organizmu najnowszym
    japońskim sprzętem. Wcześniej też dzwonili, więc za soba już miałem wywiad
    w sprawie tego, kto bada, jakie medyczne szkoły ukończył, na jaki temat
    pisał doktorat, kto jest producentem aparatury diagnostycznej i na jakiej
    zasadzie ona funkcjonuje. Więc powiedziałem miłej pani, że taką wagę, to
    ja spotkałem w łazience japońskiego pokoju hotelowego (tam to można czasem
    nawet trafić na pisuar z analizą moczu i drukarkiem wyniku), nie jestem tym
    zainteresowany. Zapytałem też, czy wie, że jej praca polega na naciąganiu
    ludzi i wciskaniu im kitu. Szczerze odpowiedziała, że wie i omało się
    przy tym nie rozpłakała. Życzyłem znalezienia porządnej, niehańbiącej
    roboty. I tyle. Wcale nie trzeba krzyczeć i wściekać się. To zdrowiu
    szkodzi. Później trzeba po lekarzach chodzić i cały organizm badać.

    Kołdrę wełnianą?!

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2013-11-04 22:22:30
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]

    Po odgłosach jakie się słyszy po odebraniu, zanim się powie "halo".

    > Kołdrę wełnianą?!

    A wiesz, ze chyyyba tak... ale pewności nie mam, jak wspominam, zaspany
    byłem, jedynie zapamiętałem godzinę zdarzenia. Hmm... usiłuję sobie
    przypomnieć, czy to nie wtedy właśnie, już kończyłem grę wstępną (jakieś
    skromne lizanko) i już miałem ją wyru...drrryńńń... Bo raz tak było (ogromna
    rzadkość - mnie się takie rzeczy po prostu nie śnią) i to właśnie
    telemarketing, ale nie mam pewności, czy wtedy akurat.
    Zastanawiam się, czy nie zagrać tak, że dzwoni, widzę, że numer
    telemarketera, tak do 9-10 rano, udawać zaspanego, któremu jeszcze się śni
    resztka snu, jak właśnie dyma jakąś super-laskę i rzeźbić do słuchawki
    stosownymi słowami, rzecz jasna świadomie, udając jedynie zaspanie. Albo
    udawać, ze się myśli, ze zadzwonił "padre" w sprawie długu i niby będąc
    przestraszonym solennie obiecywać, że za godzinę w zębach przyniosę
    pieniądze...
    Albo z Ivony sprokuruję kilka tekstów i przygotuję na laptopie do
    odtworzenia w odpowiednim momencie, może nawet coś głupiego, co by zabrało
    czas... Może o tym, "że mam kołdrę wełnianą, kosztowała w chuj pieniędzy i
    jest gówno warta, gryzie, nie grzeje, a plecy nadal bolą i portfel, z
    którego muszę spacać kredyt... No nie wiem, taki odruch mściwości (wiem, że
    jest to złe) wobec kurestwa.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.