  • 1. Data: 2010-11-26 20:42:53
    Temat: Ale urwał w Warszawce
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrec
    ilem-vt56756.htm#457210

    przy zemście kierowcy to jest nic ;) po oznakowaniu ulic domniemywam,
    że to stolica, prawda ? ;)
    Sory za spam ludzie ale kurczę, nie mogłem się powstrzymać. To już
    ostatni raz ;)

  • 2. Data: 2010-11-26 20:57:50
    Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:42:53 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

> [...]
    > że to stolica, prawda ? ;)
    > Sory za spam ludzie ale kurczę, nie mogłem się powstrzymać. To już

    Taaa.. Warszawa ... trasa WZ......

    Kierowcy gratulujemy rozumu ;)

  • 3. Data: 2010-11-26 21:10:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-26 20:57, ALGI pisze:

    ilem-vt56756.htm#457210

    > Taaa.. Warszawa ... trasa WZ......
    >
    > Kierowcy gratulujemy rozumu ;)

    Kiedyś było głośno o jakimś motocykliście co zrobił podobnie - tylko że
    trafił go autobus ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2010-11-26 21:28:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:42:53 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

    > http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrec
    ilem-vt56756.htm#457210

    Z pomysłu kierującego/sprawcy co do tego manewru to lekko ręce opadają.
    Dobrze, że uderzenie otrzymał już poza drzwiami kierowcy - być może nikt
    za bardzo nie ucierpiał fizycznie.

    Najbardziej mi się "podoba" kierownik czerwonej Pandy - otrzymał
    uderzenie w bok, po czym "spokojnie" zjechał do prawej krawędzi jezdni,
    na krawężnik/trawnik i zgasił auto - być może to nie pierwszyzna w Jego
    karierze w takiej sytuacji ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-11-26 21:30:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Seba

    > Z pomysłu kierującego/sprawcy co do tego manewru to lekko ręce opadają.
    > Dobrze, że uderzenie otrzymał już poza drzwiami kierowcy - być może nikt
    > za bardzo nie ucierpiał fizycznie.

    Dobrze, że uderzenie było pod kątem i auto się odbiło od tramwaju, a nie
    było pchane przed nim...

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-11-26 21:34:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-26 21:28, Seba pisze:
> [...]
    > uderzenie w bok, po czym "spokojnie" zjechał do prawej krawędzi jezdni,
    > na krawężnik/trawnik i zgasił auto - być może to nie pierwszyzna w Jego

    I dobrze! ;) Najbardziej mnie wkurzaja ludzie, ktorzy przy stluczce
    zostawiaja wszystko tak jak sie uderzylo i mysla, ze sa sami na drodze.
    Nie jest istotne, ze robi sie 10km korka, bo "TERAZ TO JA TU JESTEM
    NAJWAZNIEJSZY".

  • 7. Data: 2010-11-26 21:50:44
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrec
    ilem-vt56756.htm#457210

    > przy zemście kierowcy to jest nic ;)

    wydawało by się -przynajmniej na filmie - że prędkość tramwaju tuż przed
    uderzeniem była już niewielka ale o dużej sile uderzenia świadczy to jak te
    auta się od siebie odbijają :/

    brat

  • 8. Data: 2010-11-26 22:42:23
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > wydawało by się -przynajmniej na filmie - że prędkość tramwaju tuż przed
    > uderzeniem była już niewielka ale o dużej sile uderzenia świadczy to jak

    siła = masa x prędkość.
    Taki tramwaj raz ze waży kilkanaście ton albo i wiecej. Dwa tramwaj na
    torach nie zamortyzuje odbicia.
    Prędkość tej osobówki po uderzeniu była wieksza niż przed.

    Jacek

  • 9. Data: 2010-11-26 23:16:09
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > siła = masa x prędkość.

    Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach,
    dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2010-11-26 23:20:54
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Często słyszę o korkach w Warszawie, tylko nie wiedziałem, że jest aż
    tak źle, że ludzie tracą rozum ;)