  • 1. Data: 2012-05-02 22:00:12
    Temat: Ale wtopiłem... aż się pochwalę
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Zamówiłem sobie i30, zanim przyszedł do Polski kupiłem Sirio TwinCar i
    zamocowałem na to Lemm AT-900. Czyli wyszło coś takiego:

    http://dl.dropbox.com/u/19673278/SIRIO%20TWINCAR%20L
    EMM%20AT%20900.jpg

    Myślę sobie, założą mi na oryginalną dziurę i będzie bajka. Tymczasem
    otrzymałem pierwsze zdjęcie mojego nowego auta

    http://dl.dropbox.com/u/19673278/I30_1.jpg

    Ha, to nie ma anteny, w sensie nie ma takiej na dachu, nie ma dziury w
    dachu i cały misterny plan w pizdu. :(

    ps. na zdjęciach w internecie one mają antenę normalną, a nie w podszybiu...

  • 2. Data: 2012-05-02 22:07:52
    Temat: Re: Ale wtopiłem... aż się pochwalę
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:00, anacron pisze:
    > Zamówiłem sobie i30, zanim przyszedł do Polski kupiłem Sirio TwinCar i
    > zamocowałem na to Lemm AT-900. Czyli wyszło coś takiego:
    > http://dl.dropbox.com/u/19673278/I30_1.jpg

    Gratki zajebistego autka! Kołpaczki kolego elegansik!

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-05-02 22:12:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 22:07, DoQ pisze:

    > Gratki zajebistego autka! Kołpaczki kolego elegansik!

    Dostrzegam nutkę ironii :) Będą alufelgi, już czekają, bo mam z takim
    rozstawem śrub z rozbitego mojego. Do tego jeszcze autko wpadnie na
    jeden dzień do Java Car Design na obszycie skórą kierownicy,
    podłokietnika i dźwigni zmiany biegów oraz do miejsca, gdzie włożą dwie
    tuby pod siedzenia pasażera i kierowcy (takie małe). Niestety salonowo
    to komplet tylko, a ja foteli w skórze nie zdzierżę. Myślałem, że z
    antena CB też się już uporałem, ale jak widać, ten problem będę musiał
    jeszcze rozwiązać. :( A no i gdzieś za atrapę muszę DVR włożyć, co by
    nie wisiał na szybie, ale to na końcu już.

  • 4. Data: 2012-05-02 22:19:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Gratki zajebistego autka! Kołpaczki kolego elegansik!

    Też jestem pod wrażeniem, ale wydaje mi się, że kolor jest niezbyt
    praktyczny, bo gdy ptak zrobi kupę, to będzie bardzo widać.

  • 5. Data: 2012-05-02 22:22:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:19, to pisze:
    > Też jestem pod wrażeniem, ale wydaje mi się, że kolor jest niezbyt
    > praktyczny, bo gdy ptak zrobi kupę, to będzie bardzo widać.

    Na grupie gsm dowiedziałem się, że przedmioty codziennego użytku warto
    oklejać folią. Może to jest metoda??

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-05-02 22:23:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:12, anacron pisze:
    > Dostrzegam nutkę ironii :) Będą alufelgi, już czekają, bo mam z takim
    > rozstawem śrub z rozbitego mojego. Do tego jeszcze autko wpadnie na
    > jeden dzień do Java Car Design na obszycie skórą kierownicy,

    A co to za firma?

    --
    Pozdr.

  • 7. Data: 2012-05-02 22:23:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Na grupie gsm dowiedziałem się, że przedmioty codziennego użytku warto
    > oklejać folią. Może to jest metoda??

    Świetny pomysł! Gdy pojawi się kupa, anacron po prostu wymieni folię na
    nową i po kłopocie.

  • 8. Data: 2012-05-02 22:24:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A co to za firma?

    Kojarzy mi się z programowaniem, ale od kiedy programiści obszywają
    kierownicę? Może anacron rozmawia do nas jakimś szyfrem?

  • 9. Data: 2012-05-02 22:27:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.javacardesign.com/

  • 10. Data: 2012-05-02 22:32:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 22:27, anacron pisze:
    > http://www.javacardesign.com/

    Aa już wiem. Czytałem kiedyś, że jeden z pracowników przyszył sobie
    kciuk do koła kierownicy i właściciel musiał później jeździć z paznokciem!

    --
    Pozdr.