  • 1. Data: 2012-05-02 21:21:00
    Temat: Kupiłem youngtimera :)
    Od: to <t...@i...pl>

    Ostatnio trafiła mi się okazja no i kupiłem youngtimera. Nigdy nie
    przepadałem za tym modelem, no ale za 1200 zł żal było nie brać,
    szczególnie, że to przecież stylizacja Bertone (pewnie jakiś odrzut, no
    ale zawsze). Stan auta ogólnie całkiem niezły, trochę rdzy na tylnej
    klapie, parę zaprawek, trochę rdzawego nalotu na podwoziu. Mechanicznie w
    miarę ok, choć wiadomo, że parę rzeczy jest do zrobienia.

    Ale do rzeczy. Auto w tej chwili wygląda tak:
    http://images01.olx.pl/ui/2/69/52/33696752_1.jpg

    Na początek zamierzam doprowadzić je do stanu fabrycznego (ile to może
    +/- kosztować?) i zdjąć te paskudne kołpaki. Chciałbym jednak, żeby auto
    robiło wrażenie na zlotach, więc pomyślałem o tuningu z epoki.

    I teraz pytanie, jaką drogą pójść? Znalazłem kilka chyba dość fajnych
    przeróbek:

    1. http://foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2008/20080
    608094624.jpg
    2. http://img1.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/1594/1594181-fa
    vorit-tuning-1.jpg
    3. http://tiny.pl/hp451
    4. http://foty.ifd.pl/sb.asp?w=520&p=2/images2008/20080
    608094649.jpg
    5. http://degriottier.free.fr/skoda_favorit_tuning_ellr
    i_03av.jpg

    Co byście radzili? Która Wam się najbardziej podoba? Ostatnia chyba
    najlepsza, nie? Słabo orientuje się w tym modelu i w ogóle w tuningu
    stylistycznym youngtimerów, jaką drogą pójśc, żeby nie było wiochy?

  • 2. Data: 2012-05-02 21:26:13
    Temat: Re: Kupiłem youngtimera :)
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-05-2012 o 21:21:00 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > jaką drogą pójśc, żeby nie było wiochy?

    zdjąć kołpaki i to wszystko.

  • 3. Data: 2012-05-02 21:27:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MM

    > zdjąć kołpaki i to wszystko.

    No, ale takich to są setki, a ja bym chciał coś oryginalnego, co zrobi
    pozytywne wrażenie.

  • 4. Data: 2012-05-02 21:27:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Poszukać odpowiedniej grupy/forum www.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2012-05-02 21:32:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-02 21:27, to pisze:
    > begin MM

    > No, ale takich to są setki, a ja bym chciał coś oryginalnego, co zrobi
    > pozytywne wrażenie.

    No ale skoro już napisałeś, to:
    po prostu doprowadzić do stanu używalności, pooglądać zdjęcia innych i
    zdać się całkowicie na własną wyobraźnię (byle na dedykowanych
    częściach, a nie żywicy poliestrowej i szpachli). Jeśli masz gust i
    wyobraźnię, to nie będzie wiochy, a może nawet jakąś samiczkę na to
    wyrwiesz. :)

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 6. Data: 2012-05-02 21:32:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    i_03av.jpg

    > Co byście radzili? Która Wam się najbardziej podoba? Ostatnia chyba

    Wszystkie pokazane to wieś śpiewa i tańczy, czy jak wolisz agrotunning.
    Przyciemnij (minimalnie) szyby i załóż alufelgi z epoki. Do tego pomaluj
    zderzaki, klamki i lusterka na kolor nadwozia. Będzie fajnie wyglądała i
    nie będzie wsią śmierdziała.

  • 7. Data: 2012-05-02 21:36:44
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-05-2012 o 21:27:18 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin MM

    > No, ale takich to są setki, a ja bym chciał coś oryginalnego, co zrobi
    > pozytywne wrażenie.

    Usuń rdzę, wypoleruj, odśwież zderzaki takie coś robi wrażenie.

  • 8. Data: 2012-05-02 21:38:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 21:21, to pisze:
    > Ostatnio trafiła mi się okazja no i kupiłem youngtimera. Nigdy nie
    > przepadałem za tym modelem, no ale za 1200 zł żal było nie brać,

    Prawdziwa okazja... dla sprzedającego. 1200 zł?!?!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2012-05-02 21:44:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-02 21:32, anacron pisze:
> [...]
    > Przyciemnij (minimalnie) szyby i załóż alufelgi z epoki. Do tego pomaluj
    > zderzaki, klamki i lusterka na kolor nadwozia. Będzie fajnie wyglądała i

    Dopiero teraz rzuciłem okiem na zdjęcia i... w życiu bym się w czymś
    takim nie pojawił na zlocie nie-wsiowym.

    Ja bym zmienił kolor na czarny mat. Założył fajne felgi. Przyciemnił
    szyby. Wypolerował reflektory. Wymienił klosze pozostałych lamp. I wsio.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 10. Data: 2012-05-02 21:44:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Wszystkie pokazane to wieś śpiewa i tańczy, czy jak wolisz agrotunning.

    No, ale tu chodzi o tuning z epoki. Taki tuning może w tej chwili wydawać
    się śmieszny, ale w tamtych czasach robił wrażenie.

    > Przyciemnij (minimalnie) szyby i załóż alufelgi z epoki. Do tego pomaluj
    > zderzaki, klamki i lusterka na kolor nadwozia. Będzie fajnie wyglądała i
    > nie będzie wsią śmierdziała.

    Tylko, że takich na zlotach pewnie też jest sporo...