  • 1. Data: 2011-04-14 09:51:50
    Temat: Ależ się przypierdolili (prasa)
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Drugi dzień z rzędu wałkują temat motocyklistów w gazecie:
    http://tnij.org/ld2n
    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 2. Data: 2011-04-14 10:50:17
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa)
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > Drugi dzień z rzędu wałkują temat motocyklistów w gazecie:

    przeciesz piszą prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

    jk

  • 3. Data: 2011-04-14 11:32:46
    Temat: Re: Ale? si? przypierdolili (prasa)
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-14 12:50, Tytus pisze:

    > przeciesz pisz? prawd?. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

    Nie przeczę. Wieczorami słychać i u mnie szlifierki w oddali. Ale trzeba
    przyznać, że temat wałkują.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 4. Data: 2011-04-14 12:44:23
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-14 13:32, Wojtek Sobociński pisze:

    > Nie przeczę. Wieczorami słychać i u mnie szlifierki w oddali. Ale trzeba
    > przyznać, że temat wałkują.

    dyskutujesz z trolem

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-04-14 12:52:10
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 14 Kwi, 12:50, "Tytus" <T...@y...com> wrote:

    > przeciesz piszą prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....
    >
    > jk

    jakim kamieniam.. motocyklem.. niech rzuci

  • 6. Data: 2011-04-14 12:56:38
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    nie dyskutuja z trollem

    Tystus

  • 7. Data: 2011-04-14 14:53:43
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    "Tytus"
    nie dyskutuja z trollem
    > Tystus

    A jednak...
    zmien se kolego nazwe wyswietlana bo wujek googiel obarczy mnie w
    przyszlosci twoja tworczoscia.

  • 8. Data: 2011-04-14 15:00:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" <T...@y...com> napisał w
    wiadomości news:io6jhi$euc$1@news.onet.pl

    > przeciesz piszą prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci
    > kamieniem.....

    Jeb!

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 9. Data: 2011-04-14 15:22:57
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup

    > Drugi dzień z rzędu wałkują temat motocyklistów w gazecie:

    przeciesz piszą prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

    ============

    Też nie mogę się nadziwić, że policja "nie umie" zwalczyć tych, którzy
    ponadprzeciętnie hałasują. Mnie także tacy drażnią i męczą.

  • 10. Data: 2011-04-14 15:27:01
    Temat: Re: Ale? sie przypierdolili (prasa)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-14, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Też nie mogę się nadziwić, że policja "nie umie" zwalczyć tych, którzy
    > ponadprzeciętnie hałasują. Mnie także tacy drażnią i męczą.

    Kazdy motocykl nawet na seryjnych wydechach bedzie ryczal przy >10krpm i
    co policja moze takiemu? Poza tym mieszkajac przy ruchliwej ulicy/w
    centrum miasta trzeba sie liczyc z halasem.

    --
    Artur
    ZZR 1200