  • 11. Data: 2011-04-14 16:42:36
    Temat: Re: Ale? sie przypierdolili (prasa)
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-04-14 17:27, AZ pisze:

    > Kazdy motocykl nawet na seryjnych wydechach bedzie ryczal przy>10krpm i
    > co policja moze takiemu? Poza tym mieszkajac przy ruchliwej ulicy/w
    > centrum miasta trzeba sie liczyc z halasem.

    Bo też i prawda jest taka, że ludzie marudzą. Zawsze się znajdą
    niezadowoleni i zawsze sobie znajdą temat do czepiania się. Latem - że
    motory hałasują, gorąco i spalinami śmierdzi. Zimą - że pługi za wolno
    jeżdżą, zimno i śnieg brudny...

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 12. Data: 2011-04-14 19:26:49
    Temat: Re: Ale? si? przypierdolili (prasa)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 Apr 2011 07:53:43 -0700 osobnik zwany Tytus
    wystukał:

    > Siemka
    >
    > "Tytus"
    > nie dyskutuja z trollem
    >
    > A jednak...
    > zmien se kolego nazwe wyswietlana bo wujek googiel obarczy mnie w
    > przyszlosci twoja tworczoscia.

    kolina jest tak rozpoznawalny/a, że nie obarczy :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2011-04-14 21:53:32
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa)
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    > co policja moze takiemu? Poza tym mieszkajac przy ruchliwej ulicy/w
    > centrum miasta trzeba sie liczyc z halasem.

    Strzala!
    Nie sadze, zeby ci goscie ryczacy swoimi sprzetami po np warszawskich
    ulicach mieli seryjne wydechy, bo miedzy tymi seryjnymi a nie, jest taka
    róznica jak miedzy mostem Siekierkowskim w Warszawie, Golden Gate w San
    Francisco. Oczywiscie, ze mieszkajac przy ruchliwej ulicy (przy takiej
    mieszkam) trzeba sie liczyc z halasem, ale ryk niektórych tlumików jest
    porównywalny do halasu syreny wozu strazackiego, co jest naprawde mocno
    wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w którym wlasnie
    zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po
    godzienie usypiania... - Ci co maja male dzieci na pewno mnie zrozumieja, a
    Ci co nie maja, niech sie nie dziwia, ze nawet wyrozumialy motocyklista moze
    sie zdenerwowac. Tym bardziej, ze naprawde nie rozumiem tego funu - to takie
    zabawne jezdzic takimi pierdzacymi i ryczacymi motocyklami - przeciez to
    mozna ogluchnac jadac tym gdzies dalej...? no chyba, ze uzywacie stoperów do
    uszu, lub przekraczacie bariere dzwieku i podrózujecie w kompletnej ciszy.
    Oczywiscie to drugie rozwiazanie wydaje mi sie mniej prawdopodobne...;)

    Pozdrawiam!

    B.

  • 14. Data: 2011-04-15 20:15:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-14 23:53, Bartek Rabinski pisze:

    > Strzala!
    > Nie sadze, zeby ci goscie ryczacy swoimi sprzetami po np warszawskich
    > ulicach mieli seryjne wydechy,

    Ja tez nie sadze

    > bo miedzy tymi seryjnymi a nie, jest taka
    > róznica jak miedzy mostem Siekierkowskim w Warszawie, Golden Gate w San
    > Francisco.

    Kolorem sie roznia na pewno, mosty znaczy

> [...]
    > wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w którym wlasnie
    > zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po

    Wyprowadz sie na wies, najlepiej pod lasek. Ale taki zeby drwale od rana

> [...]
    > zabawne jezdzic takimi pierdzacymi i ryczacymi motocyklami - przeciez to
    > mozna ogluchnac jadac tym gdzies dalej...?

    Ja nie rozumiem funu z posiadania dzieci ale mimo to nikomu nie zabraniam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2011-04-15 20:17:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-14 17:22, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Też nie mogę się nadziwić, że policja "nie umie" zwalczyć tych, którzy
    > ponadprzeciętnie hałasują. Mnie także tacy drażnią i męczą.

    Mnie tez mecza i draznia. Bo ilekroc takie duze ryczace V2 przejezdza mi
    pod oknami zaraz biegne zerknac kto to i co to. Ostatnio nawet przez to
    niechcacy zbilem wazonik stojacy na parapecie. Kobieta moja nie byla z
    tego powodu szczesliwa.

  • 16. Data: 2011-04-15 22:09:32
    Temat: Re: Alez sie przypierdolili (prasa)
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    >W dniu 2011-04-14 23:53, Bartek Rabinski pisze:
    >
    > Ja nie rozumiem funu z posiadania dzieci ale mimo to nikomu nie zabraniam.

    I cale szczescie, poza tym moze kiedys zrozumiesz;)
    SUBTELNA róznica miedzy posiadaniem dziecka a motocykla bez wydechu jest
    tylko taka, ze ja swoim (ewentualnie) ryczacym dzieckiem nikogo nie
    terroryzuje i nie kaze innym sluchac jak ryczy, a motocyklisci wrecz
    przeciwnie - jezdzac w te i z powrotem po pustych ulicach... Nie mogli by
    tego robic np na wirazowej? - tam nikt ich cudownych wydechów sluchac nie
    musi, bo okolica slabo zaludniona...

    pozdrawiam!
    B.

  • 17. Data: 2011-04-15 22:15:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 00:09, Bartek Rabinski pisze:
> [...]
    > tego robic np na wirazowej? - tam nikt ich cudownych wydechów sluchac nie

    Motocykle rycza tylko czasami i glownie w sezonie. Dzieci sasiadow caly
    rok i o kazdej porze dnia i nocy. Motocykl mozna
    wylaczyc/sprzedac/zamknac w garazu. Dziecka nie. No i motocykl jest
    tanszy w utrzymaniu.

  • 18. Data: 2011-04-15 22:17:02
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    > Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    > www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

    Witam ponownie, zapomnialem spytac:
    Te 123,3dB to jak wytrzymujesz jadac w trasie? Jesli jezdzisz gdzies dalej
    oczywiscie... pytam tak z ciekawosci, bo tyle mniej wiecej generuje samolot
    pasazerski przelatujacy nad glowa. Na dluzsza mete tak sobie mysle, ze chyba
    trudno to wytrzymac przez pare godzin...
    Pozdrawiam

    B.

  • 19. Data: 2011-04-15 22:29:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-16 00:17, Bartek Rabinski pisze:
> [...]
    > pasazerski przelatujacy nad glowa. Na dluzsza mete tak sobie mysle, ze chyba
    > trudno to wytrzymac przez pare godzin...

    Dzwiek zostaje z tylu. To kwiestia predkosci :)

  • 20. Data: 2011-04-15 22:29:19
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl>

    > Motocykle rycza tylko czasami i glownie w sezonie. Dzieci sasiadow caly
    > rok i o kazdej porze dnia i nocy. Motocykl mozna wylaczyc/sprzedac/zamknac
    > w garazu. Dziecka nie. No i motocykl jest tanszy w utrzymaniu.

    A to dobre...;)))
    Zapomniales wspomniec tylko, ze nowy motocykl z wiekiem bardzo traci na
    wartosci, a w przypadku dzieci jest nadzieja, ze nasza inwestycja sie zwróci
    na stare lata (nasze oczywiscie)...;)

    Na razie!
    B.