  • 1. Data: 2011-04-14 11:42:43
    Temat: Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Czy ktoś korzysta, że "zwykłej" słuchawki telefonicznej ?
    W sensie - mieści mu się w kasku (braincapy pomijam ;-)
    i nie ciśnie :-) ?

    Mam takie małe małe ustrojstwo Nokii,
    ale wymaga ono naciśnięcia (włączenia) malutkiego przycisku
    do włączenia się i odebrania rozmowy.

    Są takie, które "czuwają" cały czas,
    i wytrzymują bez ładowania np. cały dzień ?
    W grę wchodził by tylko odbiór komunikatów nawigacji
    i automatyczny odbiór rozmów telefonicznych.

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-04-14 12:38:23
    Temat: Re: Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    A w jaki sposób ma działać mikrofon w tej słuchawce?
    Masz az tak luzny kask?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-04-15 04:53:25
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Hinek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > A w jaki sposób ma działać mikrofon w tej słuchawce?
    > Masz az tak luzny kask?

    Miałem Airoha Miro w którym miejsca przy uszach było tyle, że spokojnie
    mieścił się zwykły krótki BH-101 Nokii. Wystarczyło w telefonie ustawić że
    przy podłączonym zestawie ma automatycznie odbierać rozmowy i nic nie było
    trzeba naciskać, sprawdzałem w kasku i bez, rozmówcy nie odnotowywali
    różnicy w słyszalności, więc mikrofon dawał radę. Kask niestety dość szybko
    straciłem i nie zdążyłem przetestować jak przy normalnych prędkościach to
    działa, BH-101 do Nolana już nie wchodzi, zwykły słuchawkowy z mikrofonem
    na kablu używać się nie da, rozmówca słyszy głównie wiatr.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 4. Data: 2011-04-15 05:52:25
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w:

    > Czy ktoś korzysta, że "zwykłej" słuchawki telefonicznej ?
    > W sensie - mieści mu się w kasku (braincapy pomijam ;-)
    > i nie ciśnie :-) ?

    Tak, używa. Sinozębej słuchawki BH-218 używa. Poszukaj na necie zdjec. Albo
    nie... http://satanizm.eu/maRek-KopuLuje-na-strychu Miesci sie do kasku.
    Kabel sie nie plącze. Trzyma 8h rozmów, 150h ze słuchawką w uchu i 3miechy
    ze słuchawką w uchwycie. We wsi mówią że dwa urządzenia BT na raz
    obsługuje - nie sprawdałem.Wkurwia jedynie dwukrotne klikniecie na przycisk,
    które niezmiernie łatwo wykonać i łączy wtedy ostatnio wybrany numer. No i
    nie jest wodoodporna, ale z reguły w ulewy nie jeżdżę. Jakoś specjalnie
    drogie nie jest, patrząc na gadżety "motocyklowe" a i przydaje sie w
    niemotocyklowym zyciu. Do krawata pasuje ;) i z ucha w kasku nie wypada.
    Cieszesiezemoglempomoc.

    howk!
    --
    ARO
    transalp

  • 5. Data: 2011-04-15 07:49:42
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "ARO" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Kabel sie nie plącze. Trzyma 8h rozmów, 150h ze słuchawką w uchu i 3miechy

    ===============

    Ciekawi mnie ten długi czas pracy na baterii. Aż 8 godzin.
    Czy takie zestawy BT nadają się do używania z zatyczkami? Obecnie używam
    słuchawek przewodowych, które mają tę zaletę, że zasilanie biorą z
    motocykla, jednak gdy spróbowałem użyć ich na baterii, to wytrzymały niecałe
    20 minut muzyki. Tyle, że ja jeżdżę w zatyczkach i wzmocnienie muszę
    ustawiać na 95%, żeby miło grało w uszach.

  • 6. Data: 2011-04-15 07:58:04
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 09:49, Marcin N pisze:

    > niecałe 20 minut muzyki. Tyle, że ja jeżdżę w zatyczkach i wzmocnienie
    > muszę ustawiać na 95%, żeby miło grało w uszach.

    Znaczy się pakujesz do ucha zatyczki i na to jeszcze słuchawki??

    --
    M.

  • 7. Data: 2011-04-15 08:06:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "SkiMir" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > muszę ustawiać na 95%, żeby miło grało w uszach.

    Znaczy się pakujesz do ucha zatyczki i na to jeszcze słuchawki??

    =============

    Słuchawki są na stałe w kasku. W zasadzie należałoby już mówić "głośniki".

  • 8. Data: 2011-04-15 08:46:55
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał :

    > Ciekawi mnie ten długi czas pracy na baterii. Aż 8 godzin.

    Sprawdzone und potwierdzone. Może nie z zegarkiem w reku, ale dość długo i
    wystarczająco.

    > Czy takie zestawy BT nadają się do używania z zatyczkami?

    Że niby zatyczka w ucho i potem słuchawka? Eee :) ...w sumie to ja posypuję
    truskawki cukrem :) Wziąć pod uwagę należy to, że to jest zwykła cywilna
    słuchawka przystosowana do pracy w normalnych warunkach, tj w samochodzie,
    na ulicy, w budynku. Innymi słowy będąc na ulicy tuż obok przejeżdżającego
    tramwaju czy ruszającego stara 266 nie będzie wogóle słyszalności. Podobnie
    jest w kasku - słychać coś w zakresie miejskich prędkości. Rewelacji nie
    będzie, chyba że ktoś ma _zajebiście_cichy_beret_. Mnie to jednak wystarcza,
    ale ja wogóle od życia za wiele nie wymagam i chyba dlatego żyję
    szczęśliwie. Może warto spróbować z czymś takim jak słuchawki dokanałowe.
    Legenda głosi, że zastępuje w/w słuchawkę i zatyczkę.

    Prowadzenie rozmowy podczas szybszej jazdy motocyklem to zupełnie inna
    bajka. Mikrofon zbiera wszystko tylko nie to co chesz powiedzieć - to tak
    ogólnie o wszelkich mikrofonach w jakichkolwiek zestawach słuchawkowych.
    Nakładanie gąbki niewiele pomaga. W zalażności od siły wiatru (w kasku)
    można rozmawiać przy prędkościach rowerowych. Powyżej tylko laryngofon
    ratuje sytuację. Najwygodniej i najbezpieczniej jest zatrzymać się i bez
    zdejmowania kasku pogadać mając już zainstalowany wcześniej w uchu sprzęt.
    Na tyle nadaje się każdy normalny/cywilny zestaw słuchawkowy od telefonu
    łącznie z tym, którego używam. Mi się po prostu kabel nie plącze. To tylko
    tyle i aż tyle.

    howk!
    --
    ARO
    transalp

  • 9. Data: 2011-04-15 09:15:11
    Temat: Re: Bluetooth, s?uchawka, nawigacja, telefon
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 15 Apr 2011 10:46:55 +0200, ARO <a...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Mo?e warto spróbowaae z czym? takim jak s?uchawki dokana?owe.
    > Legenda g?osi, ?e zastepuje w/w s?uchawke i zatyczke.

    Zwyczajne dokanałówki to zastępują zatyczki, ale nie są jakoś miażdżąco
    skuteczne jeżeli chodzi o tłumienie, można sobie kupić jakieś Etymoticsy
    czy inne takie albo przerobić dokanałówki na zatyczki przy pomocy zestawu
    Radians Custom Earplugs
    (http://stretta.blogspot.com/2010/08/radians-earphon
    e-hack.html)
    albo przy pomocy piankowych zatyczek :-)

    Laryngofon albo mikrofon różnicowy.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 10. Data: 2011-04-15 09:17:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-15, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

    > Laryngofon albo mikrofon różnicowy.

    Eeee tam gadacie, mialem kiedys zestaw sluchawkowy od HTC jakiegos
    starego, mikrofon pakowalem do wolnej przestrzeni miedzy ustami a
    szczeka i jak ktos dzwonil to wystarczylo zwolnic do ok. 100 km/h.

    --
    Artur
    ZZR 1200