  • 1. Data: 2009-05-07 09:27:39
    Temat: Allianz i samodzielne zabezpieczenie
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@w...pl>

    Witam!

    Jaki alarm z atestem PIMOT-u polecacie?
    Na allegro znalazłem tylko jeden i kosztuje prawie 800.
    Powyzej wartosci 15.000PLN wymagaja dodatkowego zabezpieczenia.
    Immobiliser'a nie mam.

    Pozdrawiam
    Rafal [R1]

  • 2. Data: 2009-05-07 11:19:11
    Temat: Re: Allianz i samodzielne zabezpieczenie
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl>

    > Jaki alarm z atestem PIMOT-u polecacie?
    > Na allegro znalazłem tylko jeden i kosztuje prawie 800.
    > Powyzej wartosci 15.000PLN wymagaja dodatkowego zabezpieczenia.
    > Immobiliser'a nie mam.

    Najtańszym rozwiązaniem jest zakup Immobilisera SIM10 (www.mulcon.com.pl)
    ma atest pimotu i jest na liście allianzu

    pozdr.
    Muti

  • 3. Data: 2009-05-07 12:58:36
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jaki alarm z atestem PIMOT-u polecacie?
    > Na allegro znalazłem tylko jeden i kosztuje prawie 800.
    > Powyzej wartosci 15.000PLN wymagaja dodatkowego zabezpieczenia.
    > Immobiliser'a nie mam.

    Moze zamiast alarmu blokada na tarcze? Xena jest uznawana przez wiele TU i
    kosztuje ok. 200 zl.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2009-05-08 06:52:19
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@w...pl>

    > Moze zamiast alarmu blokada na tarcze? Xena jest uznawana przez wiele TU i
    > kosztuje ok. 200 zl.
    Xeny nie ma w tym wykazie PIMOTu... czyli Allianz jej nie uznaje.

  • 5. Data: 2009-05-08 07:03:04
    Od: "Rafal B. [R1]" <r...@w...pl>

    > Najtańszym rozwiązaniem jest zakup Immobilisera SIM10 (www.mulcon.com.pl)
    > ma atest pimotu i jest na liście allianzu
    O to chodziło! 340 to nie 700-800, a tak naprawde jak będą chcieli za... to
    i tak zaj...

  • 6. Data: 2009-05-08 07:15:42
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Xeny nie ma w tym wykazie PIMOTu... czyli Allianz jej nie uznaje.

    PZU na sto %, ale fakt nie sprawdzalem czy Allianz uznaje.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2009-05-08 12:12:59
    Od: klapa <lukasz@_NOSPAM_kapla.pl>

    Dysieknapisal

    > PZU na sto %, ale fakt nie sprawdzalem czy Allianz uznaje.

    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    W spisie PIMOTu są Xena XN14 i XN15 (ostatnia pozycja w zabezpieczeniach
    motocyklowych).

    Pozdrawiam
    Klapa

  • 8. Data: 2009-05-08 14:05:08
    Od: marider <m...@g...pl>

    Rafal B. [R1] pisze:
    > Xeny nie ma w tym wykazie PIMOTu... czyli Allianz jej nie uznaje.

    Moze i nie ale jest skuteczna. Mialem na nieszczescie okazje sie
    przekonac... I dzieki temu mam jeszcze moja R1 a zlodzieje siedza... ;]

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)