  • 1. Data: 2010-01-25 09:18:01
    Temat: Almera - check engine - w czym problem??
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    Zaczęło się w tamtym tygodniu. Miała problemy z przełączaniem się na gaz,
    dopiero przy pełnym rozgrzaniu mozna było przełączyć ręcznie, wcześniej
    szarpało. Dodatkowo od jakiegoś czasu czuć jakby spalinami (w korku) czasem
    łapie śmierdzące chmury (wali jajkiem ;-))

    W piątek poszarpała i zapaliła się lampka check engine. Wydaje mi się, że
    więcej pali, nierówno pracuje na biegu jałowym, szarpie przy odpuszczaniu
    gazu (na benzynie) i teraz w ogóle nie da się przełączyć na gaz. Tzn,
    przełączy się ale strasznie szarpie, nie da się jechać.

    Muszę podjechać na podpięcie do komputera i odczyt błędów ale co podejrzewać
    po objawach? Sonda lambda, katalizator, jakiś czujnik? Almera 2003r, silnik
    1,8.

    Nie wiem czy łączyć problemy z gazem z całą reszta bo może to tylko zbieg
    okoliczności ale na wszelki wypadek podaję wszystkie objawy.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 2. Data: 2010-01-29 15:31:06
    Temat: Re: Almera - check engine - w czym problem??
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    <ciach>

    Dla potomności :) Problemem była lambda. po jej wymianie samochód ożył,
    jeździ na gazie i wszystko wydaje się być w porządku.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-02-15 12:19:51
    Od: z <z...@g...pl>

    Scyzoryk pisze:
    > <ciach>
    >
    > Dla potomności :) Problemem była lambda. po jej wymianie samochód ożył,
    > jeździ na gazie i wszystko wydaje się być w porządku.

    Sorry za odgrzewanie ale dla potomności podaj ile sonda przejechała i
    jaką założyłeś i za ile.