  • 11. Data: 2016-05-12 18:30:29
    Temat: Re: Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Wed, 11 May 2016, t-1 wrote:

    > W dniu 09.05.2016 o 22:19, Rafal Jankowski pisze:
    >
    > Tu masz historię i prehistorie sieci komputerowych w Polsce.
    >
    > http://www.internet10.pl/10lat.pdf

    Wasze odpowiedzi mają sens w kontekscie tego co napisałem, ale nie
    znalazłem nazwy której szukam (także w powyższej prezentacji).

  • 12. Data: 2016-06-02 19:36:48
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Thu, 12 May 2016, Rafal Jankowski wrote:

    > Wasze odpowiedzi mają sens w kontekscie tego co napisałem, ale nie znalazłem
    > nazwy której szukam (także w powyższej prezentacji).

    Żeby zamknąć wątek - to o czym myślałem zupełnie nie pasuje do opisu który
    umieściłem, więc sorry za wywołanie nieco bezsensownego zamieszania, ale
    zdaje się że twór który miałem na myśli to EDI.

  • 13. Data: 2016-06-03 08:15:36
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 09.05.2016 o 22:19, Rafal Jankowski pisze:
    >
    > Tu masz historię i prehistorie sieci komputerowych w Polsce.
    >
    > http://www.internet10.pl/10lat.pdf

    13 lat temu protokol nntp jako drugi pod wzgledem ilosci transmitowanego
    ruchu...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2016-06-03 11:32:22
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Fri, 3 Jun 2016, tck wrote:

    [...]
    > 13 lat temu protokol nntp jako drugi pod wzgledem ilosci transmitowanego
    > ruchu...

    Rozumiem, że można się pomylić o 10 w działaniu 2016 - 1993, ale po
    przeczytaniu tego co napisałeś powinno Ci się jednak zapalić jakieś
    światełko, że coś chyba jest nie tak ;)

  • 15. Data: 2016-06-03 18:11:01
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.LFD.2.20.1606031128580.55706@oceanic.wsi
    siz.edu.pl...
> [...]
    >
    > Rozumiem, że można się pomylić o 10 w działaniu 2016 - 1993, ale po
    > przeczytaniu tego co napisałeś powinno Ci się jednak zapalić jakieś

    o qrva!
    przespalem 10 lat;)

    --
    pozdr