  • 1. Data: 2020-04-15 00:34:01
    Temat: Alternatywne tusze do drukarek - skąd oni biorą głowice?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jest pełno alternatywnych tuszy np. do HP. Z tego co widzę w
    większości przypadków są to ponownie uzupełniane już użyte oryginalne
    cartridże. Nie gdzie nie mogę znaleźć tanich alternatywnych - ale
    nowych (w sensie głowic-dysz). Są takie?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-04-15 13:15:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    https://www.profibiuro.pl/hp-c-86_49.html

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2020-04-15 15:49:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >https://www.profibiuro.pl/hp-c-86_49.html

    I to sa takie z dyszami i chipem ?

    Bo cena ... 8 zl, jak za darmo mozna by rzec :-)

    Pozostaje kwestia, gdzie oni te nowe czesci kupuja.
    Jak znam zycie, HP robi w Chinach ... przez 8h fabryka robi dla HP, a
    potem dla konkurencji ?

    Czy tych 48 mikroskopijnych opornikow to kosztuje tyle co nic, a
    reszte tez latwo wyprodukowac ...

    J.

  • 4. Data: 2020-04-15 19:22:36
    Od: g...@g...com

    użytkownik Marek napisał:
    > Są takie?

    Nie ma.

  • 5. Data: 2020-04-15 20:52:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-15 o 15:49, J.F. pisze:
> [...]
    > potem dla konkurencji ?
    >
    > Czy tych 48 mikroskopijnych opornikow to kosztuje tyle co nic, a reszte

    Cena jest podejrzanie niska.
    Ostatniego Epsona pozbyłem się już lata temu, więc nic nie mogę teraz
    powiedzieć odnośnie tuszy czy atramentów.

    Natomiast kupuję u nich tonery do drukarek (np. CW-O301CN) - zamienniki
    nowe, dlatego sprawdziłem, czy mają też dla atramentówek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-04-15 23:18:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Apr 2020 10:22:36 -0700 (PDT), g...@g...com
    wrote:
    > Nie ma.

    Dlaczego, że tak prowokacyjnie zapytam? "Dolewanie tuszu" to trochę
    pójście na łatwiznę.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-04-16 08:09:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Apr 2020 13:15:11 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.profibiuro.pl/hp-c-86_49.html

    Szczerze wątpię. Jeszcze nie widziałem alternatywnej głowicy do HP
    (mówię o cartiridżach gdzie głowica jest zintegrowana z pojemnikiem
    na tusz a nie o modelach gdzie głowica i pojemnik są wymienione
    osobno), na każdym alternatywnym tuszu tam gdzie się nie da usunąć
    (np. na taśmie sygnałowej) jest oznakowanie HP a pady są porysowane.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2020-04-16 10:21:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    wrote:

    >Dlaczego, że tak prowokacyjnie zapytam?

    Ta glowica, to jednak wysoka technologia.
    Byle kto tego nie zrobi.

    A moze i patenty i specjalizowane uklady scalone - chronione prawem
    autorskim/wlasnosci przemyslowej.

    >"Dolewanie tuszu" to trochę pójście na łatwiznę.

    Raczej pomyslmy, skad oni stare kartridze maja.
    Tylu ludzi wyrzuca, ze nawet nie trzeba skupu robic ?

    J.

  • 9. Data: 2020-04-16 13:29:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Apr 2020 10:21:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylu ludzi wyrzuca, ze nawet nie trzeba skupu robic ?

    Ale co - skoro wyrzuca to po śmietnikach grzebią? Przecież i nas nie
    ma recyclingu elektroniki że śmieci.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2020-04-16 13:50:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale co - skoro wyrzuca to po śmietnikach grzebią? Przecież i nas nie
    >ma recyclingu elektroniki że śmieci.

    Moze nie u nas - Europa zachodnia, USA, Indie, Chiny.
    Gdzies tam firmy kupuja nowe kartridze, a dostawca ... odbiera stare,
    i to moze nawet za darmo ..

    Recykling tez byl - wysylalo sie kontener elektrosmieci do Indii czy
    Chin :-)

    J.