  • 1. Data: 2009-10-20 12:12:54
    Temat: Alternatywny program do obsługi komórki
    Od: "BTR" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    jestem osobą niepełnosprawną (tetraplegia) i używam programu MyPhoneExplorer
    do obługi SE K800i. Wcześniej używałem programu VisSie do obsługi BenQ
    Siemens EL71. Czy możecie mi powiedzieć czy są inne takie programy do obługi
    telefonów innych firm Nokia, Samsung etc.? Tak, żebym mógł edytować książkę
    adresową, obsługiwać telefon zdalnie witualną klawiaturą telefonu,
    odczytywać i pisać sms'y, oraz oczywiście odbierać i nawiązywać rozmowy, a
    wszystko poprzez ten program.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Bartosz

  • 2. Data: 2009-10-20 13:19:16
    Temat: Re: Alternatywny program do obsługi komórki
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 20 Oct 2009 14:12:54 +0200, "BTR" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >adresową, obsługiwać telefon zdalnie witualną klawiaturą telefonu,
    >odczytywać i pisać sms'y, oraz oczywiście odbierać i nawiązywać rozmowy, a

    Zaproponuję Ci ciut inne podejście. Nie wiem na ile masz sprawne
    dłonie i jak u Ciebie z obsługą kontrolera (mysz, trackball,
    kalwiatura etc.). Ale jeśli sobie z tym jakoś radzisz to może jakiś
    telefon z WM i coś takiego: http://www.soti.net/ Via kabelek ta
    aplikacja przerzuca Ci ekran systemu komórki na ekran komputera czyli
    masz w ten sposób pełną kontrolę nad telefonem który via USB jest
    podłączony do komputera. Masz wtedy taka zaletę ze na telefonie -
    nawet nei najnowszym - możesz zainstalować sobie takie aplikacje jakie
    dla ciebei będą wygodne a nie jedną dedykowana aplikację.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-11-03 17:49:42
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
> [...]

    Uzywalem - calkiem zacny byl, innych telefonow niz SE od lat nie mialem,
    wiec inszego softu nie znam...
    [...]

> [...]
    > dłonie i jak u Ciebie z obsługą kontrolera (mysz, trackball,
    > kalwiatura etc.). Ale jeśli sobie z tym jakoś radzisz to może jakiś

    Pomysl niezly, zwlaszcza, ze lapki nie musza byc super sprawne - gdzies
    tam w opcjach mozna wybrac, zeby obraz z ekranu telefonu (o ile to
    jeszcze mozna nazwac telefonem) byl odpowiednio mocno powiekszany na
    ekranie komputera...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2010-04-12 10:32:24
    Od: "BTR" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > nawet nei najnowszym - możesz zainstalować sobie takie aplikacje jakie
    > dla ciebei będą wygodne a nie jedną dedykowana aplikację.

    Fajne takie coś ale jak sprawdzic, które telefony to mają?