  • 1. Data: 2009-10-19 18:55:18
    Temat: Promocja dla przechodzących do Ery
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    Parę tygodni temu będąc w salonie ery w Toruniu zauważyłem kątem oka
    kartkę z przekreślonymi cenami abonamentu dla klientów przechodzących z
    innych sieci.Z racji, że nie rozważałem takiego ruchu nie wczytywałem
    się w zawartość. Teraz szukam na stronie Ery takiej informacji, jednak
    nigdzie nie mam takiej oferty. Interesuje mnie G1 z dedykowaną taryfą ,
    ciekawy jestem czy można coś urwać jeszcze z tego abo co jest
    standardowej ofercie.

    Max