  • 1. Data: 2009-10-19 17:21:17
    Temat: Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?
    Od: "Mateusz Łagoda" <l...@l...pl>

    Cześć
    Korzystam z internetu w Playu (bez abonamentu) z modemem USB w komputerze.
    Teraz jest tak, że wchodze na stronę, loguję się i musze podać hasło
    jednorazowe które przychodzi "na komputer". Więc muszę sie w tym celu łączyć
    z netem przez tę badziewną plikację, zamiast nornalnie przez ręcznie
    skonfigurowane połączenie interetowe.

    Jak sprawdzić stan konta, ile MB transferu mi zostało oraz termin ważności
    doładowania, nie korzystając z Aplikacji "Play online"?
    Jest jakiś prosty programik który by mi wyświetlił te smsy co mi play
    wysyła?
    ______________________________MAT________

  • 2. Data: 2009-10-19 19:20:18
    Temat: Re: Programik do odbierania sms'ów z modemu GSM?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 19:21:17 +0200, Mateusz Łagoda napisał(a):

> [...]
    > doładowania, nie korzystając z Aplikacji "Play online"?
    > Jest jakiś prosty programik który by mi wyświetlił te smsy co mi play

    Top_NetInfo:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557&postday
    s=0&postorder=asc&start=0&sid=fb74e89e675e5621bf0912
    64ee9b54cc
    Program rewelacja: menadżer połączeń z mnóstwem dodatkowych możliwości.
    Wysyła i odbiera SMS-y, kody USSD (tzw. "krótkie kody"), wyświetla ile
    transferu już wykorzystaliśmy, a ile do wykorzystania pozostało oraz
    kiedy się kończy ważność karty.
    Dane te liczy i pamięta dla wielu kart, przy czym dla każdej z nich
    osobno, podobnie jak dla każdej karty osobno pamięta APN, username i
    password.
    W dodatku wyświetla z którą stacją bazową jesteśmy połączeni, a nawet
    może nam pokazać położenie tej stacji na Google-maps. Zresztą, jeśli do
    komputera mamy podpiętego GPS-a, to na tej mapie nasze aktualne
    położenie też pokaże.
    A poza tym, całe mnóstwo jeszcze innych, ciekawych możliwości :)
    Żeby było ciekawiej, to program jest niewielki i nie wymaga instalacji
    na komputerze - wystarczy go rozpakować do osobnego katalogu lub
    ewentualnie nawet na pendrive'a.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-10-19 20:23:24
    Od: "Mateusz Łagoda" <l...@l...pl>

    > Top_NetInfo:
    > http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557&postday
    s=0&postorder=asc&start=0&sid=fb74e89e675e5621bf0912
    64ee9b54cc

    Z opisu na stronie brzmi rewelacyjnie

> [...]
    > Żeby było ciekawiej, to program jest niewielki i nie wymaga instalacji
    > na komputerze - wystarczy go rozpakować do osobnego katalogu lub

    Z Twojego opisu trochę przeraża... Wygląda na straszny kombajn... A
    komputerek nędzniutki. Ale napewno będzie lepsze od tych syfów
    pluso/pleyo-podobnych.
    Dzięuje za linka.
    _________________MAT____

  • 4. Data: 2009-10-19 21:03:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 22:23:24 +0200, Mateusz Łagoda napisał(a):

    > Z Twojego opisu trochę przeraża... Wygląda na straszny kombajn... A
    > komputerek nędzniutki.

    Program ma wszystkiego 5 MB, a ja go bez żadnych problemów używam na
    swoim sub-notebooku z prockiem 500 MHz i Win2K.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-10-20 11:27:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Łagoda" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > doładowania, nie korzystając z Aplikacji "Play online"?
    > Jest jakiś prosty programik który by mi wyświetlił te smsy co mi play

    Najprosciej to miec tez inna karte Play - np. Fresh - w normalnym telefonie,
    polaczyc w jedna grupe z Play Online i jako glowny numer ustawic ten
    "normalny" i hasla jednorazowe przychodzic beda na ten "normalny" wlasnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-20 16:04:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 13:27:55 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > polaczyc w jedna grupe z Play Online i jako glowny numer ustawic ten
    > "normalny" i hasla jednorazowe przychodzic beda na ten "normalny" wlasnie.

    A nie wiesz przypadkiem, jak zrobić grupę, jeśli telefony są
    zarejestrowane na różne adresy e-mail?
    Kombinuje jak koń pod górę, ale wciąż bez efektu.
    Jak chciałem do swojego głównego konta dodać drugi numer, to dostaję
    komunikat, że ten numer jest przypisany do innego konta, a jak na drugim
    koncie chciałem zmienić adres e-mail, to z kolei dostaję komunikat, że
    ten nowy adres jest już przypisany do innego konta.
    I tak w kółko Macieju.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-10-21 10:09:17
    Od: W <a...@o...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

> [...]
    > drugim koncie chciałem zmienić adres e-mail, to z kolei dostaję
    > komunikat, że ten nowy adres jest już przypisany do innego konta.

    Usuwasz jedno konto i potem dodajesz do tego które zostało numer usunięty (:

  • 8. Data: 2009-10-21 13:36:17
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Chris pisze:

    > Program ma wszystkiego 5 MB, a ja go bez żadnych problemów używam na
    > swoim sub-notebooku z prockiem 500 MHz i Win2K.

    Fajna ta zabawka :-)
    Tylko jakoś nie umiem znaleźć info z którego nadajnika się łącze.

    --
    __________________________________________MAT_______

  • 9. Data: 2009-10-21 18:35:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 15:36:17 +0200, Lagod napisał(a):

    > Fajna ta zabawka :-)
    > Tylko jakoś nie umiem znaleźć info z którego nadajnika się łącze.

    Najpierw musisz ściągnąć bazę z listą BTS-ów:
    Menu>Ustawienia>Lista BTS-ów>Pobierz plik bazy

    Potem wystarczy tylko kliknąć:
    Menu>Informacje>Lista BTS-ów(xls)>Szukaj
    Wyświetlą Ci się wszystkie BTS-y z tym samym identyfikatorem BTS_ID.
    Spośród nich wybierasz ten, który ma taki sam numer LAC, jaki wyświetla
    Ci się w lewym dolnym rogu głównego okna - to jest właśnie Twój BTS :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-10-21 19:48:37
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 10:09:17 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Usuwasz jedno konto i potem dodajesz do tego które zostało numer usunięty (:

    Robiłeś coś takiego, czy tylko sobie wymyśliłeś?
    Bo ja tam nawet nie widzę opcji usunięcia konta.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof