  • 1. Data: 2009-10-19 13:03:59
    Temat: telefonowanie internetowe VOIP
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jesli korzystacie,macie wlasne doswiadczenia - ktorych operatorow VOIP
    polecacie jako _najtanszych_ w dzwonieniu:

    1. komorka w PL -> komorka w PL

    2. komorka w PL -> komorka Meksyk / Niemcy / Anglia / Kanada / Francja

    ale tez przy okazji:

    stacjonarny w PL -> stacjonarny w PL

    stacjonarny w PL -> stacjonarny w Meksyk / Francja /Kanada

  • 2. Data: 2009-10-19 13:56:36
    Temat: Re: telefonowanie internetowe VOIP
    Od: AL <a...@s...tam>

    1634Racine pisze:
> [...]
    >
    > ale tez przy okazji:
    >
    > stacjonarny w PL -> stacjonarny w PL
    >
    > stacjonarny w PL -> stacjonarny w Meksyk / Francja /Kanada

    korzystam z TLENOFONU, ale nie analizuje tego tak dokladnie jak Ty to
    probujesz robic - uzywam tylko jednego dostawcy.
    Poprostu ta usluga jest mega tania w porownaniu z telefonia stacjonarna
    (np.TPSA) a dodatkowym plusem (ogromnym jak dla mnie) jest brak
    abonamentu oraz to, ze bedac na wakacjach np. w Meksyku :), czy
    gdziekolwiek na swiecie, podchodze sobie do dowolnego punktu AP
    (mcdonalds, lub podobne restauracyjki) i dzwonie jak z telefonu domowego
    (bez roamingu).
    Dodatkowonp, bedac w pracy i majac zalogowany telefon do AP via WiFi
    (lub odpalony komunikator w komputerze) - jestem w stanie odebrac kazda
    rozmowe telefoniczna, ktora przychodzi na moj domowy numer)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-10-19 14:08:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > korzystam z TLENOFONU, ale nie analizuje tego tak dokladnie jak Ty to

    1. Jest to lekko OT :)
    2. Tlenofon - jesli chodzi o polaczenia z numerami stacjonarnymi w PL jest
    stosunkowo drogi!
    9 gr za minute to sporo - podczas gdy z Playa i z innych VioIPow jest nawet
    5 gr. Z Tlenefonu 5 gr kosztuje dopiero UK i Kanada :)

    Po prostu Tlenofon jest dobry do polaczen przychodzacych - numery dostepne z
    kazdej strefy praktyczne za darmo i mozliwosc przenoszenia numerow z TPSA.
    Jako operator do polaczen wychodzacych nie stanowi w dzisiejszych czasach
    rewelacji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-10-19 14:35:16
    Od: Aru <c...@g...pl>

    1634Racine pisze:
    > jesli korzystacie,macie wlasne doswiadczenia - ktorych operatorow VOIP
    > polecacie jako _najtanszych_ w dzwonieniu:
    >
    > 1. komorka w PL -> komorka w PL

    Po co ci voip skoro chcesz dzwonić z komórki na komórkę ?

  • 5. Data: 2009-10-19 14:37:37
    Od: AL <a...@s...tam>

    SDD pisze:
> [...]
    > Jako operator do polaczen wychodzacych nie stanowi w dzisiejszych czasach

    ale ma jeden plus w stosunku do np. IPFONA, nie musze deklarowac, ze
    iles tam przegadam, czyli co pewien interwal czasowy doladuje konto.

    Dzwoniac i tak wiekszosc dzwonie z komorki - bo kiedy mam wygadac te
    darmowe minuty :)
    Voip to dla mnie telefon awaryiny, lub jak ktos dzwoni lub jadac na
    wakacje za granice moge sie tanio laczyc z domem, rodzina (bez
    kombinacji w lokalne prepaidy).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2009-10-19 14:51:56
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    http://www.freeconet.pl/

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 7. Data: 2009-10-19 15:45:29
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 19 Paź, 15:03, "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
> [...]
    >
    > ale tez przy okazji:
    >
    >      stacjonarny w PL -> stacjonarny w PL
    >
    >      stacjonarny w PL -> stacjonarny w Meksyk / Francja /Kanada

    Tu zapytaj: http://groups.google.pl/group/alt.pl.voip/topics?hl=
    pl

  • 8. Data: 2009-10-19 19:30:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Tu zapytaj: http://groups.google.pl/group/alt.pl.voip/topics?hl=
    pl

    dokładnie :)

    ew. może oblukać cenniki na stronie ze stopki
    polska, niemcy, holandia, anglia na tacy
    reszta no cóż...

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 9. Data: 2009-10-19 21:25:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > 2. Tlenofon - jesli chodzi o polaczenia z numerami stacjonarnymi w PL
    jest
    > stosunkowo drogi!

    W Skype za stopare zlotych rocznego abonamentu mam wszystkie stacjonarki
    w Polsce za darmo.
    Nie wychodzi drogo w sumie :)

    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2009-10-19 22:01:28
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jest
    >
    > W Skype za stopare zlotych rocznego abonamentu mam wszystkie stacjonarki
    > w Polsce za darmo.
    > Nie wychodzi drogo w sumie :)

    To rzeczywiście niedrogo. Ja w Tlenofonie średnio m-cznie płacę ok.20 zł.
    Nie rozmawiam oczywiście ze słuchawkami na uszach i z mikrofonem, tylko
    mam normalny telefon bezprzewodowy. A przedtem tepsa mnie przez wiele lat
    okradała. Rachunki przychodziły na 170 zł. i więcej. Przed samiutkim
    rozwiązaniem z nimi umowy przyłapałam na złodziejstwie montera/mechanika.

    --
    animka