  • 1. Data: 2009-05-12 10:42:51
    Temat: Altium - zamiana warstw
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Chciałbym zamienić ze sobą zawartość warstw Bottom z jedną z warstw wewnętrznych.
    Za cholerę nie wiem jak to zrobić. Znacie jakieś triki ?

    MH

  • 2. Data: 2009-05-12 12:56:18
    Temat: Re: Altium - zamiana warstw
    Od: "MiSter" <1...@w...pl>

    > Chciałbym zamienić ze sobą zawartość warstw Bottom z jedną z warstw
    > wewnętrznych.
    > Za cholerę nie wiem jak to zrobić. Znacie jakieś triki ?

    Wyfiltruj wszytko na bot i zmień warstwę bottom na mid.

    Mister

  • 3. Data: 2009-05-12 16:13:10
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > Wyfiltruj wszytko na bot i zmień warstwę bottom na mid.

    Nie łapię !! Mógłbyś trochę bardziej łopatologicznie ... Aha!! Jeszcze jedno ,
    na płytce jest złącze krawędziowe PCI , a więc cała zamiana miejscami Bot i Mid
    jest oczywiście bezsensowna. Całe szczęście połączenia do PCI nie są jeszcze
    wyroutowane.

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 4. Data: 2009-05-13 07:10:45
    Od: "MiSter" <1...@w...pl>

> [...]
    > i Mid
    > jest oczywiście bezsensowna. Całe szczęście połączenia do PCI nie są

    Np. tak:
    W PCBFilter wpisujesz
    (OnLayer('Bottom Layer'))

    Następnie wykonujesz to (Apply).

    Następnie w PCBInspector ustawiasz warstwę docelową i gotowe.

    Pozdrawiam

    MiSter

  • 5. Data: 2009-05-14 07:18:41
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    MH pisze:

    > Chciałbym zamienić ze sobą zawartość warstw Bottom z jedną z warstw wewnętrznych.
    > Za cholerę nie wiem jak to zrobić. Znacie jakieś triki ?

    Edit / Select / All on Layer
    Edit / Copy
    przejdź na inną warstwę
    Edit / Paste special / Paste on current layer

    Czy o to chodziło?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/