  • 1. Data: 2009-04-20 11:45:21
    Temat: Kozienice - moto do obejrzenia
    Od: pajhivo <K...@g...com>

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów przebywa na stałe w Kozienicach?
    Chciałbym prosić kogoś o wstępną opinię na temat pewnego moto. Będzie
    to mój pierwszy tego typu zakup (i pierwszy moto w życiu - to też
    trzeba brać pod uwagę) i nie chciałbym się władować na jakąś minę a
    nie bardzo mam teraz czas żeby kogoś ciągać ze sobą. Na zdjęciach jak
    na mój gust wygląda nieźle, cena też chyba ok.

    http://www.allegro.pl/item601207740_suzuki_gsf_600s_
    bandit_kufry.html

    Pozdrawiam
    Krzyś D.

  • 2. Data: 2009-04-20 12:09:39
    Temat: Re: Kozienice - moto do obejrzenia
    Od: pajhivo <K...@g...com>

    On 20 Kwi, 13:45, pajhivo <K...@g...com> wrote:
> [...]
    > nie bardzo mam teraz czas żeby kogoś ciągać ze sobą. Na zdjęciach jak
    > na mój gust wygląda nieźle, cena też chyba ok.

    A tak żeby był ruch w wątku, to może przy okazji skrobnę jeszcze kilka
    słów próśb o poradę :)
    Otóż w kręgu zainteresowań na placu boju pozostały 2 motocykle, Bandit
    i Transalp. No i teraz zupełnie przez przypadek trafiłem również na
    coś ciekawego, a mianowicie http://moto.allegro.pl/item606898653_deauville_nt650
    v.html
    No i teraz mam zupełny mętlik głowie.
    Może szanowni grupowicze pomogą z podjęciem decyzji - jakieś za i
    przeciw każdego z w/w moto.

    ps. Z tych powyższych, krótką przejażdżkę odbyłem jedynie banditem.

    Pozdrawiam
    Krzyś D.

  • 3. Data: 2009-04-20 12:41:00
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    pajhivo wrote:
> [...]
    v.html
    > No i teraz mam zupełny mętlik głowie.
    > Może szanowni grupowicze pomogą z podjęciem decyzji - jakieś za i

    Jakby ci to powiedzieć, Bandit pewnie zjada osiągami na śniadanie
    Deauville. Za to wygląda z tymi doklejonymi plastikowymi pudełkami jak
    idź stąd, jak widzisz kwestia gustu, ja wolę patrzeć na swoją Deaville
    (i jeździć też), jakbym miał takiego Bandita w garażu to bym nie
    chodził do garażu. Jak nie widzisz świata poza kardanem to bierz
    Deauville, jak chcesz trochę więcej odkręcić i powyprzedzać pod
    czerwonym polem to Bandit. Ciężko coś stwierdzić, jak nie pojeździsz -
    nie będziesz wiedział tym bardziej że to pierwsze moto. Bandit pewnie
    będzie lżejszy, łatwiej ci będzie manewrować przy napędzie nożnym na
    podjeździe. Deauville ma dość wysoko siedzenie i jest ciężki. Jak
    chcesz, żebi ci fałka masowała jajka i liczysz się z tym, że nie
    pozapierdalasz to bierz Deauville. Wychodzi mi tak czy siak, że dla
    ciebie będzie lepszy Bandit, taki zwykły motor, Deauville jest
    specyficzny, albo go kochasz albo nienawidzisz.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 4. Data: 2009-04-20 13:30:30
    Od: pajhivo <K...@g...com>

    On 20 Kwi, 14:41, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:
    0v.html

    > Jakby ci to powiedzieć, Bandit pewnie zjada osiągami na śniadanie
    > Deauville.

    Chyba jakoś nie specjalnie zależy mi na osiągach

    > Wychodzi mi tak czy siak, że dla
    > ciebie będzie lepszy Bandit, taki zwykły motor, Deauville jest
    > specyficzny, albo go kochasz albo nienawidzisz.

    No i właśnie ta specyficzność (jak na razie z wyglądu) mnie
    zainteresowała :)

    ps. A jesteś może z W-wy? Przydałby się ktoś, kto poświęci chwilkę
    czasu na rzut okiem na żywo i albo zachęci albo wybije z głowy dany
    egzemplarz.

    Pozdrawiam
    Krzyś D.

  • 5. Data: 2009-04-20 17:59:53
    Od: "Marcin Gardeła" <d...@g...pl>

    pajhivo wrote:
    > Chyba jakoś nie specjalnie zależy mi na osiągach

    Nie chcę się wymądrzać, ale wiedz, że jak złapiesz bakcyla na szybszą jazdę
    to będziesz się denerwował że masz takiego woła, ja się przesiadłem z
    Diversion 600 i czuję spadek mocy, tylko że ja sobie ten motor upatrzyłem i
    ukochałem i doskonale wiedziałem na jaki spadek mocy się piszę. Jestem
    zadowolony w 100% ale dochodziłem do tej decyzji parę lat :)

    > ps. A jesteś może z W-wy? Przydałby się ktoś, kto poświęci chwilkę
    > czasu na rzut okiem na żywo i albo zachęci albo wybije z głowy dany
    > egzemplarz.

    Do wawy mam 300 km, niestety. Koniecznie sobie usiądź, spróbuj go
    przetoczyć, siedząc na nim jak i stojąc z boku, jak masz 65 kg i 160 cm
    wzrostu to będzie problem. No i oczywiście koniecznie się przejedź. Nie ma
    jakichś czułych punktów, które musisz obejrzeć, po prostu obejrzeć trzeba
    wszystko co w innych motorach.
    Diobeu

  • 6. Data: 2009-04-20 18:39:09
    Od: "Pink" <p...@o...pl>

    Użytkownik "pajhivo" <K...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    Witam,
    Czy ktoś z szanownych ...

    Ja mam Deauvilla. Pomykam nim codzinnie w Wa-wie do pracy - ok 15 km w
    korkach w jedna stronę. Wazę 75 kg, mierze 180 (no dobra 179 :) ).
    Mam ja drugi sezon, wcześniej przez sezon mialem Virago 535.
    W korkach miedzy samochodami przebijam sie spokojowo jak te małe plastiki
    co tak brzeczą ;)
    Wyglad- dla mnie ujdzie, zona jej nienawidzi, syn akceptuje ale z
    sentymentem do Virago :).
    Trakcja- dla mnie bez porównania lepiej do Virago. Juz mnie nie rzuca na
    koleinach, hamuje, można ostrzej sie pochylać- przestałem sie bać :)
    Zwrotność- dla mnie OK, ale lepiej na postoju nie złapać ostrego pochyła bo
    może pachwinka zaboleć od naciągniecia :).
    Moc, przyspieszenie. Niestety lubię czasami odkrecic i tu mam zgryza... :(.
    Za mało... Ślinię sie do DL 1000 (nawet 650), TDM 900. Co nie znaczy ze nie
    przyspesza. Od 0do 100 cos chyba koło 5,5 sekundy.
    Za to jest ton bardzo praktczny motocykl i milutki dla właścieciela. AMm
    komplet osłon przeciw wiatrowych i na dole pełna zabudowę to jest git.
    Pozycja za kiera spoko, kanapa jak w salonie... Mam centralny kufer gdzie
    pcham 2 kaski (tez i 5 letnigo syna...). Po bokack kiery mam 2 schowki. O
    bocznych kufrach z tyłu nie wspomnę.
    A i bardzo mało pali, tak mało, ze nawet nie sprawdzam ile :).

    pozdrawiam
    Pink

  • 7. Data: 2009-04-20 19:35:37
    Od: pajhivo <K...@g...com>

    On 20 Kwi, 19:59, "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> wrote:

    > Nie chcę się wymądrzać, ale wiedz, że jak złapiesz bakcyla na szybszą jazdę
    > to będziesz się denerwował że masz takiego woła,

    Nie wymądrzaj się :) A ta na poważnie to tak czy inaczej celuję w
    raczej słabsze niż mocniejsze maszyny i na tym etapie każdy moto jest
    dla mnie szybki :).

    > Do wawy mam 300 km, niestety. Koniecznie sobie usiądź, spróbuj go
    > przetoczyć, siedząc na nim jak i stojąc z boku, jak masz 65 kg i 160 cm
    > wzrostu to będzie problem.

    80kg i 180cm.

    No więc pojechałem z marszu i zobaczyłem to co miałem zobaczyć.
    Faktycznie, moto robi wrażenie i faktycznie jest spore. Przygotowany
    byłem na to i próby przetoczenia zakończyły się sukcesem choć swoje
    waży i przynajmniej na początku trzeba się będzie pilnować.

    > No i oczywiście koniecznie się przejedź. Nie ma
    > jakichś czułych punktów, które musisz obejrzeć, po prostu obejrzeć trzeba
    > wszystko co w innych motorach.

    Krótką przejażdżkę również zaliczyłem. Pozycja za kierownicą bardzo
    wygodna. Pierwsze zdziwko na zakręcie że mi się zegary nie obracają
    razem z kierownicą :) (w kursowej 250 szły razem :) ) Trochę
    niepewnie czułem się również zawracając przy niskiej prędkości, ale
    może to trochę ze strachu :)
    Egzemplarz nosi normalne ślady użycia, wszystkie śruby (oprócz tych
    przy szybie - podobno ukradli) wydają się oryginalne. Gmole nie są
    jakoś strasznie zjechane. Tu ryska, tam ryska, tu coś trzeszczy, tam
    lekko odstaje...wydają się być to normalne ślady użycia w 8letnim
    używanym moto.

    Jeszcze tylko muszę znaleźć kogoś kto albo mi go wybije z głowy :)
    albo utwierdzi mnie w przekonaniu że warto.

    Pozdrawiam
    Krzyś D.

  • 8. Data: 2009-04-20 20:07:21
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "pajhivo" <K...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

> [...]

    Jeszcze tylko muszę znaleźć kogoś kto albo mi go wybije z głowy :)
    albo utwierdzi mnie w przekonaniu że warto.

    jesli by "mocno" lezał, to najczesciej rozjezda sie stelaż osłony. i wtedy
    elementy nie sa idealnie dopasowane do siebie... ale ta wyglada bardzo
    przyzwoicie...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 9. Data: 2009-04-20 22:02:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > ja wolę patrzeć na swoją Deaville

    wspolczuje braku gustu i zdeformowanego postrzegania piekna ;) Ale to
    pewnie wplyw tej Twojej pustyni.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-04-21 07:40:32
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > wspolczuje braku gustu i zdeformowanego postrzegania piekna ;) Ale to
    > pewnie wplyw tej Twojej pustyni.

    Spadaj tak;)

    Ty,... Ty...Ty miłosniku matu ;)