    From: AlF <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Amortyzator Fazer - czy ten się nada?
    Date: Tue, 21 Apr 2009 23:29:18 -0700

    Norbi wrote:

    > Szukaj uzywanego - o regeneracji zapomnij...

    to chyba kwestia rynku - w USA da sie to naprawde zrobic dobrze.
    osobiscie wybral bym taki miast kupowania uzywanego kota w worku.

    > Najlepiej ebay - de lub uk - za 400-500 zl znajdziesz bez problemow
    > duzo osob wymienia nawet po niewielkim przebiegu bo z pasazerem
    > nie bardzo ponoc daje rade.

    z tego co wiem to glownie chodzi sprezyny ktore w frezarce sa liczone na
    jezdzca 60kg. wszystko ponad czy to solo czy 2up zostawia bardz malo
    zakresu do pracy, nawet po podkreceniu nastaw na maksa.

    > Ja mam u siebie akcesoryjnego Hagona i sprawdza sie bdb

    to chyba najlepsze wyjscie. ja tez mam akcesoryjnego. a co nie mniej
    wazne, wymienilem sprezyne na o prawie 50% twardsza, takze jak siedze
    nie jest dobita do dna.