  • 1. Data: 2024-01-15 21:27:51
    Temat: Android
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Wkurwia mnie od lat oryginalne oprogramowanie dialera/kontaktów w
    Androidzie. Brakuje mi ciągle w menu kontekstowym opcji, "utwórz
    przypomnienie" dla kontaktu, podobnie jak dźwiękowe powiadamianie
    cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
    dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?
    Przecież to jest potrzebne!
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 2. Data: 2024-01-16 00:24:13
    Temat: Re: Android
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
    > dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?

    A poinformowałeś ich o tym?
    Tak jak latarka włączana gestem, działa tylko na Motoroli.

    Robert

  • 3. Data: 2024-01-16 09:44:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > A poinformowałeś ich o tym?

    Chyba z 10 razy,

    > Tak jak latarka włączana gestem, działa tylko na Motoroli.

    Niekoniecznie. W Oppo mam narysować V na wyłączonym ekranie i mam
    latarkę a O odpala mi aparat ale są to funkcje niezwiązane z andkiem
    tylko z "widzimisię" producenta.
    Przykładowo w Samsungu, można było ustawić w dialerze cykliczne
    powiadamianie dźwiękiem nieodebranych...ale to był dialer Samsunga.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2024-01-16 10:54:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Jan 2024 00:24:13 +0100, w <uo4ec1$pl8$1$Robert_W@news.chmurka.net>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > A poinformowałeś ich o tym?
    > Tak jak latarka włączana gestem, działa tylko na Motoroli.

    1. Na Oppo też jest.
    2. I tak wgrywa się LineageOS :)

  • 5. Data: 2024-01-16 13:07:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jan 2024 21:27:51 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    > cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
    > dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?

    NajwyraĹşniej nie w Google :-)

    J.

  • 6. Data: 2024-01-16 14:55:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.01.2024 o 13:07, J.F pisze:

    > Najwyraźniej nie w Google :-)

    Z przypomnieniami zafiksowali na punkcie Asystenta. Milion razy to
    zmieniali i zawsze chujowo. Nie powiem, korzystam ale brak funkcji
    cyklicznych powiadomień dźwiękowych z nieodebranych jest wkurwiający.
    Wystarczy że gdzieś położę telefon i nie słyszę dzwonka/sms, przychodzę
    po chwili i muszę wybudzać, żeby sprawdzić. Nie, nie mam LED, nie lubię
    LED. Dojebałem sobie apkę i działa.
    https://play.google.com/store/search?q=prof+reminder
    +app&c=apps

    Co do kontaktów/przypomnień, to są jakieś "To DO" ale kobylaste i chujowe.
    Ktoś napisze, że kalendarz czy inne. NIE, bo trzeba najpierw odpalić
    kalendarz/przypomnienia i potem szukać kontaktu. Ma być odwrotnie:
    Znalazłem kontakt>dodaj przypomnienie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 7. Data: 2024-01-17 19:03:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > cykliczne o nieodebranych telefonach/wiadomościach. Muszę stosować
    > dodatkowe apki do tak prostych funkcji. No kurwa nie potrafią czy jak?

    Nie muszę stosować żadnych apek, bo telefon mnie o wszystkim powiadamia
    (Xiaomi).

    --
    animka