  • 1. Data: 2024-01-13 05:12:24
    Temat: Problemy z przeniesieniem numeru z Play do Plusa
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Do Play wysłałem niedawno m@il:
    W salonie Plusa dwakroć zleciłem przeniesienie numeru abacadefg
    z Play do Plusa -- dwakroć nieskutecznie.

    - w Plusie numeru nie ma
    (mam już dwie karty SIM Plusa do tego numeru)
    - w Play
    - karta SM z tym numerem jest martwa
    - w aplikacji ten numer jest ważny do 10 kwietnia
    w taryfie Play na Kartę odNOWA

    W salonie Play powiedziano mi po pierwszym nieskutecznym zleceniu,
    że była niezgodność danych. Wg mnie nie ma niezgodności danych.
    Proszę o pomoc.

    Leszek Ciszewski
    e...@g...com
    665363835
    Którego kopię (w której numer zastąpiłem literkami) ślę tutaj...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s