  • 1. Data: 2024-01-15 08:20:38
    Temat: Re: Zrzutka na potrzebujących...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Jan 2024 06:16:34 +0100 (GMT+01:00), w
    <unvq8p$2rc$1$Eneuel@news.chmurka.net>, Eneuel <e...@g...com> napisał(-a):

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zrzutka-na-rodziny-k
    aminskiego-i-w
    > asika-nie-zabrano-nawet-10-proc/nrvkegx
    >
    > Zebrano już tysiące!
    > Manifestacja zgromadziła trzysta tysięcy ludzi! -- którzy łącznie
    > wpłacili aż dwa i pół tysiąca nowych złotych...

    Syn Kamińskiego zarabia 500 tys. rocznie w Banku Światowym. Zresztą są
    rozwiedzeni.
    Zrzucajta się :)

  • 2. Data: 2024-01-17 06:24:36
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 sty 2024 o 08:20, r...@k...pl pisze:

    > Syn Kamińskiego zarabia 500 tys. rocznie w Banku Światowym.

    Zarabiał czy zarabia? 500 czy 600?

    > Zresztą są rozwiedzeni.

    Rozwiedzeni? -- syn z ojcem? ;)

    > Zrzucajta się :)

    Ano -- zrzucajta...

    -=-

    Ach ta Cichanouska... Nie dość, że wyciągnęła Dudę z pałacu, to jeszcze
    zauważyła, iż niedopuszczalne jest porównywanie Kamieńskiego i Wąsika
    do rzeczywistych więźniów politycznych przetrzymywanych w białoruskich
    więzieniach...

    Jeżeli płk. Hebda jest Judaszem -- Kamieński&Wąsik są Chrystusem?
    Tedy dajmy płk. Hebdzie 30 srebrników a zatrzymanym -- biczowanie
    i krzyżowanie... Na pewno wybaczą -- nawet wstawią do Ojca [chyba
    do Jarosława] słowami: >>wybacz im, bo nie wiedzą, co czynią<<...
    Wąsik płk. Hebdzie zapowiedział niedarowanie? -- mamy rozbieżność
    z oryginałem...

    Proponowałem na czas (w czas?) przyjazne traktowanie białoruskich
    dysydentów -- dziś przydaliby się nie tylko Rzeczypospolitej, ale
    także Jarosławowi... Wg mnie historia uczy, iż Polacy nie zdołają
    utrzymać się bez wsparcia ościennych narodów -- tymczasem Wódz RP
    nie tylko źle traktował inne narody, ale także polski... Białoruś
    nie wyruszy ochoczo na wojnę bez moralnego wsparcia: RP, UE, NATO
    i USA a ta wojna jest potrzebna do obalenia moskiewskiego reżimu.

    Nowym władzom RP też proponuję przyjazne traktowanie białoruskich
    dysydentów -- w tym także chętne udzielanie azylu w RP oraz głosu
    w mediach i (trochę trudne, ale możliwe) w parlamencie RP... Płot
    warto przesunąć na wschód -- przygarniając Smoleńsk z Witebskiem,
    czyli tak zwaną Smoleńską bramę...

    -=-

    Wracając do zrzutki -- Daniuelu, zrzuć się na Twych przyjaciół!!!
    (tracisz Orlen? -- ale masz jeszcze to i owo... przyjaźnie trzeba
    pielęgnować...)

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s