  • 1. Data: 2024-01-11 11:30:53
    Temat: Mój numer telefonu wyświetla się u innych użytkowników z opisem "Leasing dla firm"
    Od: Radosław Czubak <r...@g...com>

    Proszę o informację jak usunąć taki opis. Chciałbym aby odbiorca połączenia widział
    mój numer a nie opis "Leasing dla firm".

  • 2. Data: 2024-01-11 11:32:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jan 2024 02:30:53 -0800 (PST), Radosław Czubak wrote:
    > Proszę o informację jak usunąć taki opis. Chciałbym aby odbiorca połączenia widział
    mój numer a nie opis "Leasing dla firm".

    Musisz googla molestowac ...

    J.

  • 3. Data: 2024-01-11 11:56:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 11.01.2024 o 11:32, J.F pisze:
    widział mój numer a nie opis "Leasing dla firm".

    > Musisz googla molestowac ...
    Nawet nie Googla, tylko poszukać wątek na tej grupie:
    "Temat:Wyświetlanie nazwy firmy zamiast numeru telefonu"

    Zostało tam chyba dokładnie wyjaśnione jak się z tym uporać.

    Robert

  • 4. Data: 2024-01-13 11:49:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 11.01.2024 o 11:30, Radosław Czubak pisze:
    > Proszę o informację jak usunąć taki opis. Chciałbym aby odbiorca połączenia widział
    mój numer a nie opis "Leasing dla firm".
    Odbiorca w swoim telefonie może ustawić sobie tak jak on chce. Wpisał
    sobie tak wyświetlanie kontaktu.

    --
    animka

  • 5. Data: 2024-01-13 15:16:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Jan 2024 11:49:06 +0100, Animka napisał(a):

    widział mój numer a nie opis "Leasing dla firm".
    > Odbiorca w swoim telefonie może ustawić sobie tak jak on chce. Wpisał
    > sobie tak wyświetlanie kontaktu.

    Nie o to chodzi.

    Chodzi o funkcję identyfiktor połączeń/rozmówcy czy jak to tam producent
    nazwał, gdzie telefon pobiera dane z baz googla (lub innych) i wyświetla na
    telefonie odbiorcy.
    Na to odbiorca nie ma wpływu, może jedynie wyłączyć, co IMO jest nieco bez
    sensu, gdyż wtedy widać tylko numer.

    Natomiast dane z lokalnej książki mają (najczęściej) priorytet i jak dzwini
    ktoś już zapisany, to pojawia się wpis z książki adresowej a nie z googla.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-01-13 15:26:14
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 13.01.2024 o 15:16, Adam pisze:

    > Nie o to chodzi.

    Przecież to Animka.
    To czegoś się spodziewał?
    :D
    Jesteś nowy w internetach?

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2024-01-13 18:01:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.01.2024 o 15:26, Akarm pisze:
    > Przecież to Animka.

    Ale ja bym nie wpadł na to, że ktoś wuja Radosława zapisał jako:
    "Leasing dla firm" :)

    Robert

  • 8. Data: 2024-01-13 18:18:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Jan 2024 15:26:14 +0100, Akarm napisał(a):

    > Przecież to Animka.
    > To czegoś się spodziewał?
    > :D
    > Jesteś nowy w internetach?

    Nie, siedzę jeszcze od czasów BBS (dla młodszych: grupy dyskusyjne które
    były przed internetem).
    Tak więc znam różne Animki i inne Stokrotki ;)

    Natomiast czasem odpowiadam Animce, aby jej wytłumaczyć, o co chodzi.
    Animka ma tę przypadłość, że czasem czyta tylko wyrazy i na nich się
    fiksuje, a nie ogrania całości kontekstu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2024-01-14 21:05:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 13.01.2024 o 18:18, Adam pisze:

    > Nie, siedzę jeszcze od czasów BBS (dla młodszych: grupy dyskusyjne które
    > były przed internetem).
    > Tak więc znam różne Animki i inne Stokrotki ;)

    A ja znam przyjezdnego Akarma, który leżał w psychiartyku na Sobieskiego
    i ludzie z grupy zanosili mu nawet kapcie bo on nie miał nic.
    No i chyba głowę miał rozwaloną.
    Szkoda słów dalej pisać.

    > Natomiast czasem odpowiadam Animce, aby jej wytłumaczyć, o co chodzi.
    > Animka ma tę przypadłość, że czasem czyta tylko wyrazy i na nich się
    > fiksuje, a nie ogrania całości kontekstu.
    Nauczyłeś się już obsługiwać swój mikser planetarny czy dalej nic nie
    umiesz?

    --
    animka