  • 1. Data: 2019-10-19 15:14:39
    Temat: Angielskie nazwy parametrów fotoaparatów
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Chcę kupić sobie nowszą lustrzankę, ale chciałbym żeby spełniała moje wymogi, więc
    będę poszukiwał takiego aparatu który by miał :

    - automatychne robienie zdjęć co kilka/kilkanaście sekund przez kilka godzin
    - miał wyzwalanie na odległość np. przez bluetooth.

    Proszę o pomoc jak nazywają się te parametry.

  • 2. Data: 2019-10-19 17:33:58
    Temat: Re: Angielskie nazwy parametrów fotoaparatów
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 19.10.2019 o 15:14, Universis pisze:
    > Chcę kupić sobie nowszą lustrzankę, ale chciałbym żeby spełniała moje wymogi, więc
    będę poszukiwał takiego aparatu który by miał :

    > - automatychne robienie zdjęć co kilka/kilkanaście sekund przez kilka godzin

    Intervalometer.

    > - miał wyzwalanie na odległość np. przez bluetooth.

    Raczej przez WiFi. Chyba każdy aparat z WiFi to ma, kwestia aplikacji na
    smartfona.

    P.P.

  • 3. Data: 2019-10-19 17:50:44
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <1...@g...c
    om>,
    u...@w...pl says...

    > Chcę kupić sobie nowszą lustrzankę, ale chciałbym żeby spełniała moje wymogi, więc
    będę poszukiwał takiego aparatu który by miał :

    > - automatychne robienie zdjęć co kilka/kilkanaście sekund przez kilka godzin

    To potrafi każda lustrzanka sterowana przez program z komutera i
    podłączona przez USB. Albo sterowana radiowo przez przekaźnik za 2
    stówki.

  • 4. Data: 2019-10-19 18:19:03
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 19.10.2019 o 17:50, Gil pisze:
    > In article <1...@g...c
    om>,
    > u...@w...pl says...

    będę poszukiwał takiego aparatu który by miał :

    > Albo sterowana radiowo przez przekaźnik za 2 stówki.

    Jeśli ma wejście do sterowania wyzwalaniem migawki, nie wszystkie mają.

    P.P.

  • 5. Data: 2019-10-20 01:04:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-10-19 15:14, Universis wrote:
    > Chcę kupić sobie nowszą lustrzankę, ale chciałbym żeby spełniała moje wymogi, więc
    będę poszukiwał takiego aparatu który by miał :

    > - automatychne robienie zdjęć co kilka/kilkanaście sekund przez kilka godzin

    Time lapse.

    > - miał wyzwalanie na odległość np. przez bluetooth.

    Bluetooth remote? W ogóle zdalne wyzwalanie będzie coś tam remote.

  • 6. Data: 2019-10-20 03:31:22
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Dziękuję za pomoc - camera with Intervalometer i Time lapse - już wiem czego szukać
    podczas poszukiwania sprzętu.

  • 7. Data: 2019-10-20 09:52:30
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 20.10.2019 o 01:04, Uncle Pete pisze:

    > Time lapse.

    Time lapse to raczej proces lub efekt. W aparacie to się nazywa
    intervalometer.

    > Bluetooth remote? W ogóle zdalne wyzwalanie będzie coś tam remote.

    BT jako remote do aparatu jest do bani ze względu na mały zasięg.
    Znacznie lepsze jest WiFi. Albo wynalazek typu Hahnel Captur. Jest i
    remote i intervalometer.

    P.P.

  • 8. Data: 2019-10-20 11:26:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Time lapse to raczej proces lub efekt. W aparacie to się nazywa
    > intervalometer.

    Jako układ - ale często w ogóle nie jest wymieniany. Występować może
    natomiast tryb pod nazwą time-lapse - np. w Nikonie D750 (i próżno w nim
    czy jego instrukcji obsługi szukać wyrazu intervalometer). A w wielu
    aparatach nie będzie ani tego, ani tego. Będzie jakiś interval shooting.

    > BT jako remote do aparatu jest do bani ze względu na mały zasięg.

    Szczerze mówiąc nie spotkałem wyzwalania po BT - ale skoro autor wątku
    pytał...

  • 9. Data: 2019-10-20 14:29:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-20 o 03:31, Universis pisze:
    > Dziękuję za pomoc - camera with Intervalometer i Time lapse - już wiem czego
    szukać podczas poszukiwania sprzętu.

    Wejdź na specjalizowane strony, typu dpreview.com

    Tam masz wyszukiwarkę wg parametrów, masz dość solidne testy i recenzje,
    masz przykładowe fotki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2019-10-21 09:45:18
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2019-10-20 o 14:29, Adam pisze:

    > Wejdź na specjalizowane strony, typu dpreview.com
    >
    > Tam masz wyszukiwarkę wg parametrów, masz dość solidne testy i recenzje,
    > masz przykładowe fotki.

    Tylko nie wpuść się w jakiś martwy system. Ja mam Pentaxa, co chwilę
    irytuje mnie deklaracja jakiegoś Tamrona czy innej Sigmy, że już nic do
    niego nie będą robić.

    P.P.