  • 1. Data: 2019-05-05 00:19:30
    Temat: Nowa grupa - pl.rec.turystyka
    Od: Universis <u...@w...pl>

    Postanowiłem zrobić tu mały wpis typu ,,non profit" o grupie którą założyłem :
    pl.rec.turystyka. Pomyślałęm że fotografia jest dość mocno związana z turystyką więc
    może część z userów tej grupy zechce się zainteresować i tym tematem, zatem zapraszam
    do zabookowania się na pokład grupy. Ja sam zdązyłem już napisać pierwszy post -
    który traktuje o słynnym brylancie w Topcapi/Stambul.
    ZAPRASZAM do pl.rec.turystyka !

  • 2. Data: 2019-05-05 07:20:07
    Temat: Re: Nowa grupa - pl.rec.turystyka
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-05 o 00:19, Universis pisze:
> [...]
    zapraszam do zabookowania się na pokład grupy. Ja sam zdązyłem już napisać pierwszy
    post - który traktuje o słynnym brylancie w Topcapi/Stambul.

    Chętnie bym się zapisał, ale taka grupa nie istnieje, albo mi się wydaje.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 3. Data: 2019-05-05 10:17:40
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 5 maja 2019 06:20:09 UTC+1 użytkownik Filip454 napisał:
    [..]

    > Chętnie bym się zapisał, ale taka grupa nie istnieje, albo mi się wydaje.

    Może odświerzenie listy grup by Ci pomogło ? Dopiero co założyłem tą grupę.

  • 4. Data: 2019-05-05 10:50:48
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-05 o 10:17, Universis pisze:
    > W dniu niedziela, 5 maja 2019 06:20:09 UTC+1 użytkownik Filip454 napisał:
    > [..]

    > Może odświerzenie listy grup by Ci pomogło ? Dopiero co założyłem tą grupę.

    Rzecz jasna odświeżyłem, ale nadal widać tylko dwa podrodzaje turystyki,
    nie ma samej pl.rec.turystyka. No cóż, jakoś przeboleję.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 5. Data: 2019-05-05 10:53:24
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > [..]

    > Może odświerzenie listy grup by Ci pomogło ? Dopiero co założyłem tą grupę.

    Może odświeżenie :-) by pomogło, ale pewnie przez kilka dni
    nie pomoże to na kilku serwerach. U mnie nie widzi.

  • 6. Data: 2019-05-05 14:39:02
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 5 maja 2019 09:53:25 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    [..]
    > Może odświeżenie :-) by pomogło, ale pewnie przez kilka dni
    > nie pomoże to na kilku serwerach. U mnie nie widzi.

    Dziękują za odpowiedzi. Zastanawiam się co źle zrobiłem, bo grupa jest, ale obok,
    wycieniowany napis: Udostepniona prywatnie - a przecież nie o to mi chodziło.

  • 7. Data: 2019-05-06 10:23:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-05, Universis <u...@w...pl> wrote:
> [...]
    > obok, wycieniowany napis: Udostepniona prywatnie - a przecież nie o to mi

    Nie masz autoryzacji do tworzenia nowych grup w hierarchii pl. Taka autoryzacja
    jest potrzebna aby serwery, które propagują/udostępniają grupy pl przyjeły
    podpisanego "kontrola" tworzącego grupę. Kiedys klucze do podpisywania mieli
    Tomasz Surmacz i Michał Jankowski.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2019-05-06 11:19:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.05.2019 14:39, Universis pisze:

    > Zastanawiam się co źle zrobiłem, bo grupa jest, ale obok, wycieniowany napis:
    Udostepniona prywatnie - a przecież nie o to mi chodziło.

    To procedury (dyskusja, głosowanie, zatwierdzanie przez "właściciela"
    polskiego Usenetu, Surmacza) związane z tworzeniem nowej grupy dyskusyjnej,
    już nie obowiązują? Można tak sobie wziąć i utworzyć nową grupę według
    własnego widzimisię, tak jak napisać nowy temat na istniejącej? Albo Ty
    jesteś lajkonik i urodziłeś się wczoraj, albo rzeczywiście to już koniec
    Usenetu.

  • 9. Data: 2019-05-06 15:32:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >Ty
    >jesteś lajkonik i urodziłeś się wczoraj, albo rzeczywiście to już

    Koniec nastapil pare lat temu :-(
    Moze na jakims googlu zalozyl ?

    Bo tak w ogole to jest pl.rec.turystyka.zorganizowana i
    pl.rec.tramping.
    Wczesniej byla pl.rec.travel

    Glosowania byly gdzies w 2000r.

    A tak w ogole, to usenet nie umarl ...
    http://www.usenet.com.pl/

    Niech zyje porno ?

    J.

  • 10. Data: 2019-05-06 20:10:26
    Od: Universis <u...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 14:34:12 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Glosowania byly gdzies w 2000r.

    Dziękuję za pomoc. Też w końcu do tedi dotarłem, OK = ale gdzue się z tym zwrócić ?