  • 1. Data: 2019-04-20 01:43:33
    Temat: Lightroom 6 Upgrade
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jakos se zgapilem i nie zauwazylem ze Adobe przestalo sprzedawac
    Lightrooma 6.
    Naprawde nie ma juz nigdzie do kupienia?
    W Cortlandze i iSpocie pytalem juz.

  • 2. Data: 2019-04-21 19:34:45
    Temat: Re: Lightroom 6 Upgrade
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-20 o 01:43, T...@s...in.the.world pisze:

    > Jakos se zgapilem i nie zauwazylem ze Adobe przestalo sprzedawac
    > Lightrooma 6.
    > Naprawde nie ma juz nigdzie do kupienia?

    Patrzałeś w skansenach? :-D Tyle tylko, że może powoli zacząć nabierać
    wartość kolekcjonerską :-D

    Ja już nauczyłem się nie iść tą drogą bo potem będzie tylko coraz więcej
    zmagania się z rzeczami, które już dawno zostały rozwiązane.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2019-07-19 19:28:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]

    > Jakos se zgapilem i nie zauwazylem ze Adobe przestalo sprzedawac
    > Lightrooma 6.
    > Naprawde nie ma juz nigdzie do kupienia?

    LR6 to zabytek. Nie rozumie RAWów z nowych aparatów, nie działa mapa i
    co tam jeszcze. Dalej będzie tylko gorzej.