  • 1. Data: 2022-05-06 19:33:06
    Temat: Antena na Astrę
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Czy ktoś na tej grupie odbiera programy bezpośrednio z Astry?

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2022-05-12 19:03:31
    Temat: Re: Antena na Astrę
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 06.05.2022 o 19:33, J.R. pisze:
    > Czy ktoś na tej grupie odbiera programy bezpośrednio z Astry?

    Z której Astry? Dopytuję, bo jest ich parę.
    Odbieram sygnał z pozycji 4,8E i 19,2E.

  • 3. Data: 2022-05-12 20:50:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 06.05.2022 19:33, J.R. wrote:
    > Czy ktoś na tej grupie odbiera programy bezpośrednio z Astry?

    Odbieram z pozycji 19,2E.

  • 4. Data: 2022-05-13 10:30:01
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 6.05.2022 o 19:33, J.R. napisał:

    > Czy ktoś na tej grupie odbiera programy bezpośrednio z Astry?

    Wpisywać miasta!

    --
    Collie

  • 5. Data: 2022-05-16 20:26:25
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    W dniu 2022-05-12 o 20:50, Uncle Pete pisze:

    > Odbieram z pozycji 19,2E.

    To mam taką prośbę.

    Na astrze 19.2 są dwa programy francuskie o nazwie TV5 monde.
    Jeden ma podtytuł "Europe", drugi "France Belgique Suisse Monaco"
    Pierwszy z nich ma porządne EPG, które pokazuje wszystkie pozycje na
    kilka dni naprzód, drugi ma EPG opisujące tylko program bieżący i następny.
    Znaczy - tak jest na moim odbiorniku.

    Czy u was też tak jest, czy to problem softu mojego odbiornika?

    --
    J.R.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1