  • 1. Data: 2022-05-20 22:52:21
    Temat: Limit! Can't record!
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Tuner combo Ferguson Ariva 255 - Limit! Can't record

    Witam

    Tuner combo jak w tytule. Po zapełnieniu pendrive 16 GB wyłączyłem tuner,
    wyjąłem pendrive i przeniosłem nagrania na komputer. Czysty pen włożyłem do
    tunera i próbowałem coś nagrać, Wyskoczył komunikat - Limit! Can't record. I
    tak się działo na dowolnym programie SAT, czy naziemnym. Nie pomagały
    restarty tunera. Google nie odpowiedział na pytanie o przyczynę. Wszedłem w
    opcję "Bezpieczne usuwanie urządzenia USB". Wyjąłem i powtórnie włożyłem
    pendrive. I jest nagrywanie! Co jest grane? Dlaczego tuner odmawiał zapisu
    na pendrive? Czy sytuacja może się powtórzyć?