  • 31. Data: 2013-11-11 17:52:18
    Temat: Re: Anteny
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 09:36:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 10 Nov 2013 15:24:23 -0800 (PST), k...@g...com

    stawiali ściany piętra. Potem wylewali podłogę przedostatniego piętra, podnosili i
    budowali ściany itd do samego parteru. Takie jedno piętro waży pewno więcej niż cały
    maszt w Gąbinie.

    > No, niekoniecznie, bo tak sobie licze ze plyta 50x20x0.1m to jakies
    >
    > 300t.
    >

    > Tylko ze oni napierw postawili slupy, po ktorych te silowniki mogly
    >
    > podnosic plyte.
    >

    > J.

    W niskich budynkach nie problem postawić słupy. W wysokich słupy robią na wysokość
    piętra. Jak podniosą to wylewają następne słupy na wysokość piętra.

  • 32. Data: 2013-11-13 10:39:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >W niskich budynkach nie problem postawić słupy. W wysokich słupy
    >robią na wysokość piętra. Jak podniosą to wylewają następne słupy na
    >wysokość piętra.

    Nie wiem o ktorej technologii dokladnie pisesz, ale jedna pokazywali
    na Discovery i slupy byly do samej gory. Stalowe.
    I po nich wciagano kolejne podlogi/stropy.

    J.

  • 33. Data: 2013-11-13 11:56:43
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Sunday, 10 November 2013 22:06:11 UTC+1, Robert Wańkowski wrote:
    > A nie ma techniki stawiania góry od dołu?
    > Stawiamy najwyższy element na ziemi. Unosimy go i od spdu dokręcamy
    > następny. I tak dalej.
    > Za ciężkie?

    Tak się buduje nadbudówki platform wydobywczych. Tam są tysiące ton. Potem z nabrzeża
    się to wtacza na barkę, barka wiezie na morze tam gdzie nogi już są, zatapia się
    trochę aż nadbudówka stanie na tych nogach, chłopaki spawają nogi do nadbudówki i
    barka wraca do stoczni. No ale ta nadbudówka ma 80-90 metrów wysokości, a nie
    kilkaset.
    Konrad