  • 1. Data: 2011-11-20 14:52:41
    Temat: Astra 19,2 - najslabszy transponder na liscie Cyfry
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio ustawiam talerz u sasiada na Astre 19.2 tuner Pioneer 1430
    (historia). Na kanalach 650 wgore jest Astra i troche niemieckich
    kanalow. Niestety cos sie czka nieznacznie....a pasek sygnalu dziala
    tylko na HB, z Astry ZAWSZE jest zerowy.

    Ktory program z listy 650+ znajduje sie na najslabszym tranponderze
    aby na nim optymalizowac ustawienia?

    A tak przy okazji, to jaki material z ogolnodostepnych, wstawiony
    pomiedzy czasze a konwerter pochlanialby fale radiowe, aby obnizac na
    zyczenie poziom sygnalu? Taki materialowy tlumik. Przy nizszym
    poziomie sygnalu dochodzacym do konwertera latwiej jest dostrajac
    antene! Tylko nie piszczie ze mam sobie pojsc kupic satfindera albo
    nowy tuner, bo nie o to pytam. (:-)

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-11-20 15:07:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > poziomie sygnalu dochodzacym do konwertera latwiej jest dostrajac
    > antene! Tylko nie piszczie ze mam sobie pojsc kupic satfindera albo

    Weź folię aluminiową zrób w niej otwór mniejszy od fi promniennika i
    "obciągnij" ;) nią konwerter. Niedość że sygnał osłabisz, to z racji
    zmniejszonego pola będziesz zmuszony precyzyjniej ustawić czaszę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675