  • 1. Data: 2011-11-20 10:37:22
    Temat: Cyfra+ - produktowcy nie myślą
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Ci co przygotowują oferty w Cyfrze Plus nie do końca są osobami myślącymi.

    Ostatnie dwie promocje:
    - z monitorem 27 cali 3D - jak na tym oglądać transmisje w 3D? siedząc metr
    od telewizora?
    - 3 miesiące gratis dla abonentów innych telewizji - okazuje się, że tych co
    płacą za telewizję na kartę to ta promocja nie obejmuje bo nie są do nich
    przysyłane faktury imienne

    Mam nadzieję, że po połączeniu Cyfry z n-ką produktowcami zostaną Ci z n-ki.

  • 2. Data: 2011-11-20 11:34:15
    Temat: Re: Cyfra+ - produktowcy nie myślą
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *ttt* napisał(-a):

    > Mam nadzieję, że po połączeniu Cyfry z n-ką produktowcami zostaną Ci
    > z n-ki.

    I nie będzie ani monitora 27' 3D ani 3 m-cy za darmo dla abonentów
    innych TV :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-11-20 11:56:59
    Od: identyfikator: 2011112345 <w...@d...pl>

    W dniu 2011-11-20 11:37, ttt pisze:
> [...]
    > przysyłane faktury imienne
    >
    > Mam nadzieję, że po połączeniu Cyfry z n-ką produktowcami zostaną Ci z n-ki.

    Zauwaz ze w promocji zawsze wciskaja nikomu niepotrzebne produkty.
    Pewnie kupili za grosze te TV i teraz wciskaja ze niby promocja.

  • 4. Data: 2011-11-20 12:27:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 20.11.2011 11:37, ttt pisze:
> [...]
    >
    > Ostatnie dwie promocje:
    > - z monitorem 27 cali 3D - jak na tym oglądać transmisje w 3D? siedząc metr

    może potraktuj to jako monitor 3D

  • 5. Data: 2011-11-29 10:02:41
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    > Ostatnie dwie promocje:
    > - z monitorem 27 cali 3D - jak na tym oglądać transmisje w 3D? siedząc
    > metr od telewizora?

    tak z praktycznego punktu widzenia: nie każdy ma duże mieszkanie, ja mam
    salon 30m2, ale mój znajomy całe mieszkanie 38m2 tak więc nie każdy może
    zawiesić 50 cali... więc te 27 cali też gdzieś może znaleźć zastosowanie:-)

    --=olo=--