  • 1. Data: 2024-05-21 21:53:29
    Temat: Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Audi łączy siły z Chińczykami, by wspólnie tworzyć elektryki. Pierwszy
    model już niebawem

    https://e.autokult.pl/audi-laczy-sily-z-chinczykami-
    by-wspolnie-tworzyc-elektryki-pierwszy-model-juz-nie
    bawem,7029553684212416a

  • 2. Data: 2024-05-23 11:54:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2024 21:53:29 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    > model już niebawem
    >
    > https://e.autokult.pl/audi-laczy-sily-z-chinczykami-
    by-wspolnie-tworzyc-elektryki-pierwszy-model-juz-nie

    A ile to będzie Audi kosztować, a ile miało Tuska kosztować?

    Ale swoją drogą ciekawe - Niemcy się przyznają, ze sami nie potrafią?

    I czemu Audi z SAIC a VW z Xpeng? Przeciez to jedna grupa?

    Te firmy mają jakies nowe technologie, czy VAG zabrał się opanowanie
    konkurencji?
    Czy to pomysł VAG na chinski rynek?

    Jesli to ten SAIC
    https://pl.wikipedia.org/wiki/SAIC_Motor

    -państwowy ... i czy właśnie państwo nie liczy na pomoc Audi?
    -z VW juz od dawna wspólpracował.

    Xpeng z kolei mial 1 mld $ strat ... ale w 2021, wtedy jeszcze Covid
    był.

    J.

  • 3. Data: 2024-05-23 14:45:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 11:54, J.F pisze:
    > Ale swoją drogą ciekawe - Niemcy się przyznają, ze sami nie potrafią?

    Wiele razy pisałem.

    Chińczyki robią TANIE elektryki.

    Ale też robią LEPSZE elektryki niż Europejczycy.

    Nie wynaleźli nic PRZEŁOMOWEGO. Przyłożyli się i robią LEPSZE ELEKTRYKI

    Można tego nie przyjmować do wiadomości tak jak Tusk.

    Albo dbać aby to niemieckie firmy się rozwijały a nie polskie ;-)

  • 4. Data: 2024-05-23 16:56:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 May 2024 14:45:39 +0200, _Master_ wrote:

    > Wiele razy pisałem.
    >
    > Chińczyki robią TANIE elektryki.
    >
    > Ale też robią LEPSZE elektryki niż Europejczycy.
    >
    > Nie wynaleźli nic PRZEŁOMOWEGO. Przyłożyli się i robią LEPSZE ELEKTRYKI

    Na pewno lepsze? Nie jezdziłem, to nie wiem.

    A mówisz o normalnych samochodach, czy jakis wyrobach
    samochodopodobnych typu Ami?

    No ale tu w Europie mamy kilka dodatkowych wymagań.
    klima, gwiazdki zderzeniowe, ABS, ESP, itd.
    Przez co podobno nawet produkcja małych spaliniaków stała się
    nieopłacalna. [ciekawe co na to Smart].
    I co - dyspensę zrobić dla chinczyków, czy kazać im ulepszyć?

    > Można tego nie przyjmować do wiadomości tak jak Tusk.
    > Albo dbać aby to niemieckie firmy się rozwijały a nie polskie ;-)

    polskie, czy chinskie?
    Do tych niemieckich sporo częsci w Polsce robimy.

    J.

  • 5. Data: 2024-05-24 08:12:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 16:56, J.F pisze:
    > Na pewno lepsze? Nie jezdziłem, to nie wiem.

    Poczytaj