  • 1. Data: 2024-05-21 09:10:59
    Temat: Hammerite i konserwacja podwozia
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    Dzień dobry,

    Chciałbym samodzielnie zakonserwować podwozie mojego auta, bo widzę, że
    rdza powoli zaczyna się pokazywać.

    Czy do tego nada się Hammerite?

    Skoro na płoty jest dobry, to jak sprawdzi się na podwoziu samochodu?

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2024-05-21 09:21:04
    Temat: Re: Hammerite i konserwacja podwozia
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 09:10, Kazik Kaz pisze:
> [...]
    > rdza powoli zaczyna się pokazywać.
    >
    > Czy do tego nada się Hammerite?
    >
    > Skoro na płoty jest dobry, to jak sprawdzi się na podwoziu samochodu?

    Po co? Skoro są dedykowane preparaty?

    Robert

  • 3. Data: 2024-05-21 09:36:29
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > Po co? Skoro są dedykowane preparaty?
    >

    > Robert

    Hmmm... odpowiedź w stylu - po co jeździć samochodem, skoro są autobusy.
    A poza tym pytałem - jak się sprawdzi :)

    Kazik

  • 4. Data: 2024-05-21 10:20:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 09:36, Kazik Kaz pisze:

    > Hmmm... odpowiedź w stylu - po co jeździć samochodem, skoro są autobusy.
    > A poza tym pytałem - jak się sprawdzi :)

    Jak się jeździ autobusem to wszyscy wiedzą w każdym aspekcie, ale czy
    ktoś ma wiedzę na setkach podwozi pomalowanych Hammeriem jak zachowują
    się ten produkt po kilku latach... przyznasz, że zerowe. A chyba
    odpowiedź poparta wielokrotnym zastosowaniem, to taka, której oczekujesz.

    Chyba lepiej zapytać o sprawdzone czarnuchy do podwozi.

    Robert

  • 5. Data: 2024-05-21 11:17:18
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 21.05.2024 09:10, Kazik Kaz wrote:
> [...]
    > rdza powoli zaczyna się pokazywać.
    >
    > Czy do tego nada się Hammerite?
    >
    > Skoro na płoty jest dobry, to jak sprawdzi się na podwoziu samochodu?

    Podejrzewam, że Hammerite może być bardziej podatny na uszkodzenia
    mechaniczne od środków dedykowanych.

  • 6. Data: 2024-05-21 11:59:51
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Hmmm... odpowiedź w stylu - po co jeździć samochodem, skoro są autobusy.
    > A poza tym pytałem - jak się sprawdzi :)

    Zamiast pytać zacznij myśleć.
    Zamiast domagać się odpowiedzi najpierw za nią zapłać.

    Ja do dzisiaj nie mogę się nadziwić że jeszcze są idioci którym
    się zdaje że woda, piach a czasem i kamienie napierdalające w
    podwozie są porównywalne do tego lecącego na ogrodzenie.
    Więc stosuj farbkę bo po co stosować masy bitumiczne lub ich
    nowsze odpowiedniki. Farbka jest ładniejsza, fajniejsza i na
    pewno bardziej trendy.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2024-05-21 18:03:24
    Od: _Master_ <...@...pl>

    NIE KŁÓĆCIE SIĘ!!! ;-)

    Krótkie pytanie?

    Czy dziś na samą blachę oczywiście wyczyszczoną ale zardzewiałą też
    kładzie się CORTANIN?
    Czy są lepsze specyfiki?

    Chyba będę 3 raz poprawiał ale SAM po fachowcu co mi robił podwozie w
    yarisie ;-)

  • 8. Data: 2024-05-21 18:34:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v2hhe4$fr10$1@dont-email.me>
    user Kazik Kaz pisze tak:

> [...]
    > widzę, że rdza powoli zaczyna się pokazywać.
    >
    > Czy do tego nada się Hammerite?
    >
    > Skoro na płoty jest dobry, to jak sprawdzi się na podwoziu

    Prawie żaden z "preparatów" nie pomoże.
    Po roku czy zimie nie będzie po nim śladu.

    Podwozie podlega myciu pod cisnieniem jak kercherem przez strugi wody i
    piasku. Porządne zakonserwowanie zwykle jest nieopłacalne.

    Pasjonaci demontują to co się da odkręcić piaskują i malują proszkowo.
    A to co nie da się odkręcić wypalają odrdzewiaczem i malują lakierem
    epoksydowym.

    np ten pan

    https://www.youtube.com/user/88Rafciu/videos

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 9. Data: 2024-05-21 20:00:10
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 21.05.2024 o 11:59, RadosławF pisze:

    > Ja do dzisiaj nie mogę się nadziwić że jeszcze są idioci
    (...)
    To po co tu jesteś, skoro się do nich nie zaliczasz - bo nie pytasz?
    Tu wszyscy głównie pytają. No ale rozumiem, że poziom tzw. własnego
    mniemania o posiadania najwyższego stopnia "gurowatości" rośnie z każdą
    taką odpowiedzią.

    > się zdaje że woda, piach a czasem i kamienie napierdalające
    (...)
    A gdybyś pomyślał, to np. w takich autach jak Honda/Toyota/Suzuki -
    głównie japońskie, to jako podstawowe zabezpieczenie podwozia jest tylko
    farba. Przewidując odpowiedź, napiszesz:
    'Kto by to kupował, kup se ruskiego UAZ-a - gniotsa nie łamiotsa' hehehe...
    No i jak już pewnie widzisz, prezentujesz trochę wschodnią mentalność.

    Zobacz sobie specjalisto (z pełnym szacunkiem) np. taką informację:
    https://autokult.pl/rdzewieja-na-potege-szwedzi-spra
    wdzili-ktore-marki-sa-ryzykowne,7029518261130881a

    Najlepszego,
    Kazik

  • 10. Data: 2024-05-21 20:12:27
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > Jak się jeździ autobusem to wszyscy wiedzą w każdym aspekcie, ale czy
    (...)
    Chyba bredziesz - bo co do aspektu - mógłbyś bardziej to wyjaśnić?

    > ktoś ma wiedzę na setkach podwozi pomalowanych Hammeriem jak zachowują
    (...)
    Skoro jak twierdzisz, wymalowano tym setki podwozi, to może trafi się
    ktoś - ten jeden z kilkuset i może będzie chciał podzielić się
    doświadczeniem z tą farbą położoną na podwozie.

    > Chyba lepiej zapytać o sprawdzone czarnuchy do podwozi.
    (...)
    Jak widzisz, odezwałeś się, ale tak jak filozof-teoretyk. Rozumiem, że
    humanista z wykształcenia, prawo jazdy zdane za siódmym razem z lekkim
    wspomaganiem, a w życiu pomalowałeś tylko klatkę dla królika? Zgadłem?

    Najlepszego,
    Kazik