  • 1. Data: 2010-03-18 09:55:05
    Temat: Auto z niemiec formalności i zakup w sobote
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    upatrzyłem dla znajomego prywatną ofertę samochodu z okolic Berlina.
    Auto zostało już wyrejestrowane, więc na starych tablicach nie
    przyjedzie, gościu się upiera żeby przyjechać w tygodniu bo inaczej nie
    załatwi się tablic wywozowych. A w tygodniu to ja nie mam czasu :) Jak
    to jest? Cz da się to załatwić w sobotę? Zawsze targałem auta na lawecie
    teraz auto musi przyjechać o własnych siłach. Z góry dzięki za wypowiedzi.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-03-18 10:33:45
    Temat: Re: Auto z niemiec formalności i zakup w sobote
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się to załatwić w sobotę? Zawsze targałem auta na lawecie teraz auto musi
    > przyjechać o własnych siłach. Z góry dzięki za wypowiedzi.

    A czy w Polsce to urzędy państwowe są czynne? Nie są. Więc masz odpowiedź.

  • 3. Data: 2010-03-18 10:44:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marcus Wright pisze:
    > A czy w Polsce to urzędy państwowe są czynne? Nie są. Więc masz odpowiedź.

    Miałem na myśli, np jakieś firmy które takie usługi świadczą. Ale pewnie
    nic takiego nie ma :/

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-18 10:49:50
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > się to załatwić w sobotę? Zawsze targałem auta na lawecie teraz auto musi
    > przyjechać o własnych siłach. Z góry dzięki za wypowiedzi.

    czasami przy komisach stoją "ogórki" w których produkują tablice i
    ubezpieczenie
    ale ktoś kiedyś pisał że mozna na nich daleko nie dojechać. musisz dopytać.
    a może lepiej kupić w Polsce ubezpieczenie OC 30 dniowe i spróbować na
    starych Niemieckich napisanych ładnie mazaczkiem przelecieć do granicy bo w
    Polsce już legal??
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-03-18 10:52:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    glang pisze:
    i spróbować na
    > starych Niemieckich napisanych ładnie mazaczkiem przelecieć do granicy
    > bo w Polsce już legal??
    > pzdr
    > GL

    ubezpieczenie od razu na cały rok sobie załatwiliśmy, natomiast skoro
    auto jest wyrejestrowane to nie ma już domyślnie starych numerów,
    wypisywanie ich na kartonie coś da :)?

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-03-18 12:30:34
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > ubezpieczenie od razu na cały rok sobie załatwiliśmy, natomiast skoro auto
    > jest wyrejestrowane to nie ma już domyślnie starych numerów, wypisywanie
    > ich na kartonie coś da :)?

    Nic nie da i będzie zwracać uwagę Policji. Ja dostałem od gościa jakieś 2
    stare, lecz takie same tablice i tak dojechałem do Warszawy. ;)