  • 1. Data: 2010-03-18 07:12:37
    Temat: [lekko ot] Jak to jest mozlwie???
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Czolem,

    Obserwuje taka sytuacje juz ktorys raz, gdy mam czekam w Krakowie na
    przesylke UPS. Dostaje linka do monitorowania przesylki, wchodze sobie
    na niego i widze:

    Lokalizacja Data Czas lokalny OpisCo to jest?
    KRAKOW, PL 18.03.2010 3:14 SKAN W MIEJSCU DORĘCZENIA
    18.03.2010 3:13 SKAN PRZYBYCIA
    WOLKA KOSOWSKA, PL 18.03.2010 2:05 SKAN WYJAZDU
    WOLKA KOSOWSKA, PL 17.03.2010 22:06 SKAN PRZYBYCIA
    SITKOWKA-NOWINY, PL 17.03.2010 19:45 SKAN WYJAZDU

    Czas 2:21 miedzy Kielcami a ta Wolka Kosowska (pod Warszawa, ale na DK7)
    uwazam za niezly, ale w miare realny (chociaz kurde to pewnie jakims
    wiekszym autem jedzie...).

    Ale jak jest mozliwe ze paczka wyjezdza o 2:05 spod Warszawy i jest w
    Krakowie o 3:13? Czym oni to woza? Ja tez tak chce podrozowac po Polsce ;-)

    Kwik

  • 2. Data: 2010-03-19 13:27:22
    Temat: Re: [lekko ot] Jak to jest mozlwie???
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Kwik pisze:
    > Ale jak jest mozliwe ze paczka wyjezdza o 2:05 spod Warszawy i jest w
    > Krakowie o 3:13? Czym oni to woza? Ja tez tak chce podrozowac po Polsce ;-)

    Witaj podrozniku w czasie, mamy teraz rok 2010 i posiadamy opanowana
    technologie transportu powietrznego, za pomoca samolotow.

  • 3. Data: 2010-03-19 18:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale jak jest mozliwe ze paczka wyjezdza o 2:05 spod Warszawy i
    > jest w Krakowie o 3:13? Czym oni to woza? Ja tez tak chce

    Samolotem ?

    Niezle jaja, zeby z Kielc do Krakowa wozic przez Warszawe :-)

    A tak swoja droga to oprocz czasu przejazdu podziwiam tez czas
    za/wyladunku.
    Przeciez to tez trzeba doliczyc, chyba ze jakos zbiorczo skanuja,
    albo caly konterek jednym wpisem.

    A w tej Wolce jest jakies lotnisko ? Przeciez na Okecie to jeszcze
    trzeba kawal jechac.

    No chyba ze tak naprawde pojechalo prosto do Krakowa, a sprytni
    rodacy doliczyli 200km do rachunku, zgodnie zreszta z wola zarzadu,
    zeby tak wozic :-)

    J.