  • 1. Data: 2010-03-17 22:23:54
    Temat: Jak droga z Krakowa do Kielc
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Wybieram sie w sobote z Krakowa do Kielc. Mysle o DK nr 7, bo wydaje sie
    najlatwiej. Jak tam wyglada sprawa z dziurami? Troche sie obawiam dziur, bo
    kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej woda.
    Czekanie na lawete posrodku niczego nie jest milym przezyciem ;)

  • 2. Data: 2010-03-17 22:37:06
    Temat: Re: Jak droga z Krakowa do Kielc
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wybieram sie w sobote z Krakowa do Kielc. Mysle o DK nr 7, bo wydaje sie
    > najlatwiej.
    A którędy najkrócej, albo najszybciej ;-) ?

    > Jak tam wyglada sprawa z dziurami?
    Na każdej innej w tym kierunku gorzej.

    > Troche sie obawiam dziur,
    Bez przesady, w końcu to droga krajowa,
    a nie gminna. Miejscami nawet 3, albo i 4 pasmowa ;-)

    > bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej
    > woda.
    Było jechać wolniej, albo nie inwestowac w felgi niedostosowane
    do warunków lokalnych.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-03-17 22:45:21
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    bartekkr wrote:

> [...]
    > dziur, bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na
    > dziurze zalanej woda. Czekanie na lawete posrodku niczego nie jest

    w niedziele na trasie krk-waw dopiero w radomiu byly wyrwy w asfalcie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-03-17 22:51:17
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > bo kolega ostatnio w srodku nocy rozwalil 2 felgi 18" na dziurze zalanej
    > woda. Czekanie na lawete posrodku niczego nie jest milym przezyciem ;)

    bez przesady z tymi dziurami, jechałem w czwartek w ub tygodniu i jest OK,
    ale standardowo polecam CB na tej trasie ;-)
    brat

  • 5. Data: 2010-03-18 06:52:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent bartekkr nadaje:
    > Jak tam wyglada sprawa z dziurami? Troche sie obawiam
    > dziur

    Tak, jest dziura w okolicach Krakowa i wyrwa pod Kielcami. Kierowców
    prosimy o nie wychodzenie z domów

  • 6. Data: 2010-03-18 07:38:02
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Tak, jest dziura w okolicach Krakowa i wyrwa pod Kielcami. Kierowców
    > prosimy o nie wychodzenie z domów

    Opony 225/45R17 i twarde zawieszenie nie lubia dziur niestety. Co innego gdy
    jedzie sie w dzien i wszystko widac, ale czy widzisz wszystkie wyrwy w
    srodku nocy i jestes je w stanie ominac?

  • 7. Data: 2010-03-18 07:38:33
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Było jechać wolniej, albo nie inwestowac w felgi niedostosowane
    > do warunków lokalnych.

    Sie czlowiek pospieszyl i juz zalozyl letnie kola ;)

  • 8. Data: 2010-03-18 07:39:09
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bez przesady z tymi dziurami, jechałem w czwartek w ub tygodniu i jest OK,
    > ale standardowo polecam CB na tej trasie ;-)

    Dzieki! Proste, bez CB to nie jazda ;)

  • 9. Data: 2010-03-18 07:39:33
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości
    > w niedziele na trasie krk-waw dopiero w radomiu byly wyrwy w asfalcie.

    Mam nadzieje, ze to sie nie zmienilo. Dzieki za informacje.

  • 10. Data: 2010-03-18 08:15:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 22:37:06 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Bez przesady, w końcu to droga krajowa,
    > a nie gminna. Miejscami nawet 3, albo i 4 pasmowa ;-)

    Chyba DK1/8 Katowice-Warszawa dawno nie jechałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138