    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Autokomis - negocjacje cenowe
    Date: Fri, 01 Jan 2010 16:32:27 +0100

    Witam
    Generalnie szlag mnie trafia jak mam kupić przez autokomis ale skoro
    znalazło się auto które mnie interesuje to cóż robić :). Chciałem sie
    zapytać jak wasze doświadczenie w targowaniu ceny w komisie. Koleś co mi
    pokazywał auto na moje wytykane usterki (a cena jak za funkiel nówkę) w
    aucie opowiadał albo że tak ma być albo odpowiadał że nie wie. Na moją
    propozycję cenową powiedział że nie, że musi podgadać z szefem a szef z
    klientem itd. Już widzę jak oni negocjują z klientem który wstawił tam
    ten wózek. Kurcze nie ma jak to osobiście rozmawiać z właścicielem wtedy
    łatwiej wyłapać na ile wstanie jest zejść sprzedający. Auto nie typowe
    bo to cytryna xm.
    pozdrawiam
    marcin jan