    From: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Automatyka w sygnalizatorach drogowych. Problem.
    Date: Sat, 4 Oct 2014 08:54:51 +0200

    Kilka razy spotkało mnie coś takiego że stawałem na światłach przy
    lewoskręcie i ...... mimo zmiany kilku cyklów świateł na wprost na moim
    lewoskręcie był cały czas czerwone. Podobno występuje to przy zastosowaniu
    automatycznej korekty cyklu świateł. System czujników ma za zadanie wykryć
    czy pod sygnalizatorem stoi pojazd. Ale takie pojazdy jak motocykl, rower są
    niewykrywalne. Tak jest ustawiona czułość.
    Po kilku cyklach byłem zmuszony jechać niezależnie od wyświetlonego koloru.
    Jestem ciekaw jak w takich przypadkach redaguje policja.Mieliście takie
    przypadki ?

    Wiesiek