  • Data: 2011-10-14 11:04:28
    Temat: Awarie świateł, sugestie do ZDM
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostantio zgłosiłem do ZDM źle działające światła na jednym ze skrzyżowań
    (jak może nieliczni pamiętają, wtedy ztarłem się mocno z motocyklistą),
    światła na drugi dzień po zgłoszeniu zaczęły działać poprawnie, a dzisiaj
    przyszło pismo na maila (w sumie dopiero, ale ponieważ światła zaczęły
    działać poprawnie następnego dnia, to nawet nie spodziewałem się
    odpowiedzi, fajnie jednak, że jest): http://emide.pl/ZDM-pismo.jpg

    W związku z tym zastanawiam się, jak często zgłaszacie awarię świateł, czy
    sugestie poprawy organizacji ruchu do ZDM?

    Często na CB słyszę osłów, którzy tylko psioczą jak jest źle, ale jak ich
    zapytać czy zgłoszą to do ZDM, to odpowiedzi padają dwie: 1) brak
    odpowiedzi 2) nie, bo i tak nic z tym nie zrobią, bo tam (w ZDM) barany
    pracują.

    Moje doświadczenia są jednak zgoła odmienne, praktycznie każde zgłoszenie
    jest rozpatrywane i praktycznie na wszystkie swoje zgłoszenia (także
    odnośnie zmiany organizacji ruchu) dostaję odpowiedź. Nie zawsze jest to
    odpowiedź zgodna z moimi oczekiwaniami :P natomiast zawsze dobrze
    uargumentowana i po dokładniejszym przemyśleniu, niestety :P często trzeba
    przyznać Im rację.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player