  • 1. Data: 2010-01-18 22:24:06
    Temat: Bagażniki samochodowe - prośba o pomoc
    Od: "xD" <x...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś mógłby mi doradzić w kwestii zakupu bagażnika samochodowego? Czy
    taki, niedrogi sprzęt ma sens?
    http://allegro.pl/item846162874_nowosc_mocny_bagazni
    k_na_grube_relingi.html

    Porównywalny Interpack kosztuje ponad 400 i nie wydaje mi się, żeby warto
    było płacić ok.3 razy więcej, ale może się mylę?

    Bagażnik ma służyć do przewozu roweru/nart, a nie szaf, czy ciężkiego
    sprzętu.

    Pomoże ktoś?

    xD

  • 2. Data: 2010-01-19 08:29:20
    Temat: Re: Bagażniki samochodowe - prośba o pomoc
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "xD" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > było płacić ok.3 razy więcej, ale może się mylę?
    >
    > Bagażnik ma służyć do przewozu roweru/nart, a nie szaf, czy ciężkiego

    Przed zakupem przymierz go do swojego samochodu czy pasuje. Jeśli dobrze się
    zakłada i wygląda na solidnie wykonany to można kupić.
    Tydzień temu kupowałem bagażnik i musiałem się naszukać, bo w moim Stilo są
    bardzo grube relingi i nie wszystkie modele pasują.
    Ja znalazłem taki:
    http://www.allegro.pl/item876642681_bagaznik_bazowy_
    firmy_aurilis_stalowy_na_reling.html
    Podobny konstrukcyjnie do Twojego.