  • 1. Data: 2010-01-18 20:41:04
    Temat: ford windstar
    Od: adi <a...@g...com>

    Witam czy ktoś mógłby podpowiedzieć na co zwracać uwagę przy kupnie
    owego
    modelu, ewentualnie która wersja lepsza to do roku 1999 czy nowsza,
    która
    wersja silnikowa lepsza?

    Dzieki za sugestie pozdrawiam Adi

  • 2. Data: 2010-01-19 08:54:35
    Temat: Re: ford windstar
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-18 20:41, adi pisze:
> [...]
    > owego
    > modelu, ewentualnie która wersja lepsza to do roku 1999 czy nowsza,

    proponuje trzymać się z dala od Windstara. Nie wiem jak wersja po 2000r,
    ale starsze to były tragedia. Miałem 3.0 V6 z 1998r. Kumpel (którego
    poznałem w serwisie :) ) miał 3.8 V6 z 1996r. Oba auta stały co najmniej
    2 miesiące rocznie u mechaników. Koszt napraw (5 lat temu) po niecałych
    2 latach przewyższył wartość samochodu.

  • 3. Data: 2010-01-19 08:58:52
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > owego
    > modelu, ewentualnie która wersja lepsza to do roku 1999 czy nowsza,

    Oba silniki to totalne muły, dużo hałasu, zero ciągu (prawdopodobnie
    przez skrzynię i masę). Oba paliły ok. 17l gazu LPG.

  • 4. Data: 2010-01-19 09:29:53
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam czy ktoś mógłby podpowiedzieć na co zwracać uwagę przy kupnie
    owego
    modelu, ewentualnie która wersja lepsza to do roku 1999

    W zamierzchłych czasach moj ojciec mial 3,8 V6, na porzadku dziennym byly
    uszczelki pod glowicami, co okolo 50kkm, dodam ze samochod byl bez gazu. |Do
    tego poszla skrzynia, ale na szczescie zdazyl sprzedac przed kompletna
    padaka. Ale auto ogromne, przestrzeni pod dostatkiem.

    Jarek

  • 5. Data: 2010-01-19 10:25:29
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    adi pisze:
> [...]
    > owego
    > modelu, ewentualnie która wersja lepsza to do roku 1999 czy nowsza,

    Skrzynie automatyczne podobno padają.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 6. Data: 2010-01-19 14:54:07
    Od: adi <a...@g...com>

    a co powiecie na silnik 3.8 210 km, na co zwrócic szczególną uwagę?
    podobno te nowsze są lepsze, chłodnice i uszczelki nie padaja,jak
    sprawdzić czy skrzynia automatyczna jest ok??

  • 7. Data: 2010-01-21 09:15:18
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > a co powiecie na silnik 3.8 210 km, na co zwrócic szczególną uwagę?
    > podobno te nowsze są lepsze, chłodnice  i uszczelki nie padaja,jak
    > sprawdzić czy skrzynia automatyczna jest ok??

    wejdz na forum www.asu.pl lub poprostu forum windstarai poczytaj na co i jak
    zwracac uwage od prawdziwych uzytkownikow a nie od ludzi ktorzy kupili jakies
    padliny za pare groszy a potem narzekaja! wg. mnie auto jak auto, za male
    pieniadze mozna miec naprawde full wypas, tylko trzeba kupic zadbanego a nie
    odpicowana padline! najwieksza wada Winiego jest kiepska blacha(tzn. w
    kilkunastoletnim aucie moze wyjsc babel tu i tam jesli nie byl bity - wiec
    generalnie nie ma tragedii). jesli chcesz LPG to raczej sekwencje. ale
    najlepiej na spokojnie poczytaj fora to bedziesz mniej wiecej wiedzial co i
    jak :-)

  • 8. Data: 2010-01-21 09:22:17
    Od: "m" <m...@p...onet.pl>

    Może lepszym wyborem był by Crysler Grand Voyager?

  • 9. Data: 2010-01-21 22:07:05
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Może lepszym wyborem był by Crysler Grand Voyager?

    ale w czym lepszym? auta sa od siebie rozne...kazdy ma swoje wady i zalety.
    mnie sie osobiscie bardziej z wygladu podoba wojek ale uzytkowo bardziej
    pasuje mi wini badz transsport :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)