  • 1. Data: 2011-01-07 15:32:57
    Temat: Billingi ponownie płatne?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Ok. pół roku temu przeczytałem gdzieś, że billingi, przynajmniej te od
    TP SA mogą znów stać się płatne, chyba w związku z decyzjami UKE. Teraz
    patrzę w "konto w tp" i widzę, że wykaz połączeń pojawił się u mnie w
    aktywnych usługach dodatkowych, ale w CUT TP SA wciąż stoi 0 przy
    opłacie. Czy rzeczywiście operator powszechny nie ma już obowiązku
    wystawiania darmowego billingu?

    Znalazłem też w CUT wykaz połączeń wysyłany mailem. Czy ktoś z tego
    korzysta? W jakim formacie przychodzi taki billing no i czy dochodzi
    mail co miesiąc? Pytam, ponieważ moje powiadomienia o nowej fakturze
    dochodzą losowo, przekierowanie poczty z konta powiązanego z neostradą
    na dwa osobne adresy zadziałało tylko dla jednego maila, a o tym, że
    włączyli ekofakturę dowiedziałem się z tej grupy, ponieważ wysłali
    powiadomienie na adres który zmieniłem kilka lat temu, a teraz sprawdzam
    może raz na rok.

  • 2. Data: 2011-01-07 16:44:24
    Temat: Re: Billingi ponownie płatne?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > W jakim formacie przychodzi taki billing no i czy dochodzi mail co
    > miesiąc?

    to zalezy, na co sie zalapiesz
    moze na przyklad przychodzic xls albo txt, jesli xls to wszystko w jednym
    arkuszu albo kazdy numer w osobnym (aczkolwiek zapewne pytasz pod katem
    jednego numeru, wiec to nieistotne)
    dane bilingowe sa zjadliwe i separowane normalnie, za wyjatkiem czasu
    trwania polaczenia (fachofcooom gratulujemy inwencji)
    przychodzi regularnie, mniej wiecej w polowie miesiaca

  • 3. Data: 2011-01-10 14:39:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.01.2011 17:44, brum wrote:

> [...]
    > trwania polaczenia (fachofcooom gratulujemy inwencji)
    > przychodzi regularnie, mniej wiecej w polowie miesiaca

    Naprawdę format zależy od czyjegoś widzimisię?
    Dostałem przez przypadek jedną ekofakturę i tam jest billing w xls
    identyczny jak ten generowany z "konta w tp".

  • 4. Data: 2011-01-10 14:42:33
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.01.2011 15:39, XYZ wrote:

    > Naprawdę format zależy od czyjegoś widzimisię?
    > Dostałem przez przypadek jedną ekofakturę i tam jest billing w xls
    > identyczny jak ten generowany z "konta w tp".
    I jeszcze jedno, fundamentalne, pytanie: czy ten billing musi być
    sprzężony z fakturą elektroniczną, czy można go zamówić niezależnie, a
    faktury wciąż dostawać papierowe?

  • 5. Data: 2011-01-10 15:21:15
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    nie wiem
    wiem, ze sa rozne

    > I jeszcze jedno, fundamentalne, pytanie: czy ten billing musi być
    > sprzężony z fakturą elektroniczną

    nie