  • 1. Data: 2015-01-06 23:09:08
    Temat: Blokada numerów zastrzeżonych, ACR
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    Po wskazanej na grupie lekturze:
    wynika, że ACR jest darmowy.
    Kilka miesięcy temu dzwoniłem do orange i oni stwierdzi, że warunkiem
    włączenia blokady zastrzeżonych jest włączenie prezentacji numerów
    przychodzących czyli CLIP, które jest płatne....
    Więc tłumaczę betonowi na infolinii, że niepotrzebuję widzieć kto do mnie
    dzwoni, chcę aby barany z zastrzeżonych na stację do mnie nie wydzwaniały z
    najwspanialszymi ofertami świata...
    Niewykonalne i koniec...

    Ktoś z praktyki to przerabiający może nakreślić schemat działania aby to
    włączyć?
    21wiek, w najprostszym prepaidzie play ma się to od kopa kiedy się chce i
    jak się chce.
    W stacjonarnym ACR, CLIP orange to luksus............................

  • 2. Data: 2015-01-07 01:18:48
    Temat: Re: Blokada numerów zastrzeżonych, ACR
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > jak się chce.
    > W stacjonarnym ACR, CLIP orange to luksus............................

    Ja też muszę płacić za prezentację numeru a mam plan "tp60" za to usługa
    blokada połączeń anonimowych jest bezpłatna.
    Niestety nie działa do końca poprawnie. Blokuje numery zastrzeżone jednak
    nie blokuje numerów z połączeń internetowych które nie posiadają
    identyfikacji. Wtedy wyświetlają mi się kreski na wyświetlaczu telefonu.

    W telefonii komórkowej prezentacja jest ustawiona automatycznie dlatego
    blokada też działa. W stacjonarnej trzeba ją dodatkowo włączyć i jeszcze za
    prezentację płacić. Może są lub będą kiedyś plany taryfowe gdzie będzie ona
    bezpłatna tak jak w telefonii komórkowej.

  • 3. Data: 2015-01-07 12:41:48
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 23:09:07 UTC+1 użytkownik jedrek napisał:
> [...]
    > jak się chce.
    > W stacjonarnym ACR, CLIP orange to luksus............................

    W Orange włączenie ACR tylko po aktywacji CLIP-a i koniec kropka.
    Technicznie oczywiście ACR może działać bez CLIP-a, ale to dla Ciebie zapewne
    i tak mało satysfakcjonująca informacja.

    Ircys

  • 4. Data: 2015-01-09 22:46:12
    Od: a...@p...pl

    przeniesc numer z orange do jakiegos operatora voip.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2015-01-10 09:16:42
    Temat: Re: Blokada numer�w zastrze�onych, ACR
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 9 stycznia 2015 22:46:13 UTC+1 użytkownik a...@p...pl napisał:
    > przeniesc numer z orange do jakiegos operatora voip.

    Tylko, że później niekoniecznie można dalej przenosić ten numer do innych operatorów.

    Ircys

  • 6. Data: 2015-01-12 00:30:04
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 10 Jan 2015 00:16:42 -0800 (PST), Ircys <i...@p...pl> wrote:

    >Tylko, że później niekoniecznie można dalej przenosić ten numer do innych
    operatorów.

    >Ircys

    a masz zle doswiadczenia? Mysle, ze jak numer "oryginalnie" pochodzi z
    TP Orange, to wszedzie go mozna przeniesc.

    Ja mam numer z TP Orange:

    1. pots w TP 14 lat
    2. voip w TP (neofon) 2 lata
    3. voip w Halonet - 3 lata

    dalej nie przenosilem, bo w Halonet jest OK: tanio i jakosc dobra.

    Blokada dziala OK.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2015-01-12 14:25:47
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 00:30:04 UTC+1 użytkownik a...@p...pl
    napisał:

    operatorów.

    > Mysle, ze jak numer "oryginalnie" pochodzi z
    > TP Orange, to wszedzie go mozna przeniesc.

    Tak, ale najpierw trzeba wrócić do TP (Orange) i tu jest ten haczyk :)

    Ircys

  • 8. Data: 2015-01-12 18:35:14
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 12.01.2015 14:25, Ircys wrote:

    > Tak, ale najpierw trzeba wrócić do TP (Orange) i tu jest ten haczyk :)

    Niekoniecznie. Swój tepsiany numer przeniosłem z Multimedii do Ifonu bez
    wracania do Tepsy. Za to z miesięcznym przestojem. Bie wiem jak działa
    ruting i nie wiem komu przypisać winę za miesięczny brak połączeń
    przychodzących.
    Bo albo:
    a) od każdego operatora połączenie na tepsiany numer idzie zawsze do
    tepsy, a ona go przekierowuje do sieci aktualnego operatora i tylko u
    niej trzeba to za każdym razem zmieniać,
    b) wszyscy operatorzy dostają aktualizację i od momentu przeniesienia,
    połączenia na dany numer, kierują wprost do sieci aktualnego operatora,
    bez pośrednictwa tepsy.

    Może mi to ktoś wyklarować?

    --
    Olek

  • 9. Data: 2015-01-12 21:56:04
    Temat: Re: Blokada numerow zastrzezonych, ACR
    Od: " 666" <...@...6>

    A z czym się wiązałby przykładowo miesięczny powrót do telepsa (da się?)?

    -----

  • 10. Data: 2015-01-12 23:06:49
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Jan 2015 21:56:04 +0100, " 666" <...@...6> wrote:

    >A z czym się wiązałby przykładowo miesięczny powrót do telepsa (da się?)?
    >

    >-----

    zadzwon do TP Orange na infolinie, ze chcialbys wziac Neofon (telefon
    VoIP) z taryfa Kapital 10 (10 zl do wyzdzwonienia lub jakis prepaid)
    np. a aplikacja na komputer i/lub idz do salonu i na miejscu zapytaj.

    Jezeli tak, to powiedz, ze chcesz przeniesc numer od...i niech TP
    Orange zalatwi sprawy. Wtedy numer wroci do TP i np. po miesiacu (bo
    jakis okres wypowiedznia pewnie ze 30 dni (przynajmniej tak bylo
    kiedys) przeniesiesz gdzie bedziesz chcial np. do .....Halonet (moje
    preferencje i moje pozytywne doswiadczenia).

    Albo sprobuj od razu w Halonet: wypelnisz kwity, wskazesz obecnego
    operatora i niech sprobuje "wyszarpac" numer od obecnego opa. Jest
    szansa.

    --
    ThinkXtra