  • 1. Data: 2015-06-14 12:59:43
    Temat: Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
    Od: Lewan121033 <bartek121033@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemanko , mam takie pytanie . jaki błotnik tylny najlepiej by podszedł do
    yamahy dt 125 91-03 ??? Myślałem nad błotnikiem od yz lecz nie wiem jak by
    pasował , doradzili byście mi jaki najlepiej zakupić (zapodajcie linkami )
    :D ? Pozdrawiam i lewa w górę

  • 2. Data: 2015-06-14 15:23:56
    Temat: Odp: Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Lewan121033" pasożytuje:

> [...]
    > pasował , doradzili byście mi jaki najlepiej zakupić (zapodajcie linkami )

    Eee gdybyś napisał, że możemy jeszcze do ciebie podjechać i poprzymierzać te
    błotniki to byśmy byli w siódmym niebie. A tylko doradzać to się nie chce
    :-(

  • 3. Data: 2015-06-14 19:25:51
    Temat: Re: Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
    Od: ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    Johnny napisal

> [...]

    > błotniki to byśmy byli w siódmym niebie. A tylko doradzać to się nie chce

    tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta
    zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba
    nie taka idea tego forum jest...

  • 4. Data: 2015-06-14 19:55:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-06-14 o 19:25, ralphik88 pisze:

    > tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś
    > zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów
    > itp...

    Nic podobnego! Nie ktokolwiek.
    Tylko analfabeta, matoł, baran, niedorozwój, itp...

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 5. Data: 2015-06-14 19:58:01
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.06.2015 o 19:25, ralphik88 pisze:

    > tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś
    > zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów
    > itp... chyba nie taka idea tego forum jest...
    >
    > --

    idea _Waszego_ forum może taka jest. Ale skoro się wpierdalacie na
    nieswoją grupę to musicie przyjąć nasze zasady. Poproście admina tego
    foruma żeby się odpiął od grup newsowych to będziecie mieli swoje
    zasady. A na razie obowiązuje prawo złych rockersów i koniec.

    --
    Arni

  • 6. Data: 2015-06-14 21:14:53
    Od: MrG <g...@g...com>

    ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    > tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta
    > zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba
    > nie taka idea tego forum jest...

    Bo to nie jest forum. Tylko bramka do usenetu.
    --
    NC700XD

  • 7. Data: 2015-06-14 21:20:41
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.06.2015 o 21:14, MrG pisze:
    > ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    > Bo to nie jest forum. Tylko bramka do usenetu.

    cytując klasyka: "Tu jest Usenet. Tu się walczy, nie dyskutuje"

    a teraz gimbaza zapozna sie z hasłem "usenet"

    --
    Arni

  • 8. Data: 2015-06-14 22:02:07
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 14 - 06 - 2015 (niedziela) o godzinie 19:25, ralphik88 napisał(a):

    > tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta
    > zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba
    > nie taka idea tego forum jest...

    Przepraszam bardzo, ale z tego co widzę, to na stronie Ścigacza są dwie
    wyraźnie zaznaczone ikonki. Na jednej jest napisane: "Forum", na drugiej
    zaś: "Grupy dyskusyjne". Jeżeli chcesz dyskutować na forum "Ścigacza", to
    dyskutuj, tylko dlaczego w takim razie wysłałeś swego posta na grupę
    Usenetową? Nie odróżniasz grupy dyskusyjnej od forum? Czy nie potrafisz
    kliknąć we właściwą ikonkę?

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 9. Data: 2015-06-14 22:18:19
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 14.06.2015 o 22:02, Yorick pisze:

> [...]
    > dyskutuj, tylko dlaczego w takim razie wysłałeś swego posta na grupę
    > Usenetową? Nie odróżniasz grupy dyskusyjnej od forum? Czy nie potrafisz

    Trafiłeś w samo sedno. Oni tego nie rozróżniają.

    --
    Arni

  • 10. Data: 2015-06-14 22:38:23
    Od: a...@w...pl

    W dniu niedziela, 14 czerwca 2015 22:18:20 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
    > Oni tego nie rozróżniają.

    Ale nie wszyscy, (teraz posłużę się ich językiem) tylko analfabeci, matoły, barany,
    niedorozwoje, itp...