  • 1. Data: 2015-06-11 19:50:02
    Temat: Wymiana miski suzuki gsx 600 f 1994 rok
    Od: ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    Siemka!! To mój pierwszy temat na tym forum i mam nadzieję że znajdzie się
    ktoś kto udzieli mi pomocy(porady) otóż problem mój tkwi w misce olejowej
    mojego suzuki gsx600f (1994r) zakupiłem go jako pierwszy motocykl, ale
    niestety nie zauważyłem że miska olejowa była klejona czymś na kształt
    silikonu który nie wytrzymał temperatury i niestety zaczęło z niego
    cieknąć. :(
    Pytanie moje brzmi jakie czynności należy wykonać aby samemu wymienić
    takową miskę olejową.
    Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i czekam na jakieś wskazówki.
    POZDRAWIAM :) LWG

  • 2. Data: 2015-06-11 23:21:27
    Temat: Re: Wymiana miski suzuki gsx 600 f 1994 rok
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-06-11 o 19:50, ralphik88 pisze:
> [...]
    > zaczęło z niego cieknąć. :(
    > Pytanie moje brzmi jakie czynności należy wykonać aby samemu wymienić

    Spuscic olej, odkrecic miske, wyczyscic, zalozyc nowa uszczelke,
    przykrecic miske, zalac swiezy olej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2015-06-11 23:53:24
    Od: ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > Spuscic olej, odkrecic miske, wyczyscic, zalozyc nowa uszczelke,
    > przykrecic miske, zalac swiezy olej.

    Ok ale czy muszę wydechy odkręcić??

  • 4. Data: 2015-06-12 00:48:24
    Od: p...@b...pl

    W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 23:53:25 UTC+2 użytkownik ralphik88 napisał:

    > Ok ale czy muszę wydechy odkręcić??

    Ale masz jakieś własne oczy czy jesteś pierwszym w Polsce niewidomym motocyklistą?

    Jak przeszkadzają w dostępie to odkręć.

    KJ

  • 5. Data: 2015-06-12 11:21:04
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-12 o 00:48, p...@b...pl pisze:

    > Ale masz jakieś własne oczy czy jesteś pierwszym w Polsce niewidomym motocyklistą?

    Widzę, że posty ze ścigacza wyzwalają u Kolegów "mowę nienawiści".
    Pax, pax ku@wa między chrześcijany!
    Jacek

  • 6. Data: 2015-06-12 12:01:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-06-12 o 11:21, Jacek pisze:

    > Widzę, że posty ze ścigacza wyzwalają u Kolegów "mowę nienawiści".

    To raczej alergia na lenistwo i glupote

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 7. Data: 2015-06-12 13:18:13
    Od: ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > To raczej alergia na lenistwo i glupote

    Masz problem to się nie udzielaj!! jak bym wiedział co robić to bym nie
    pytał!

  • 8. Data: 2015-06-12 13:32:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-06-12 o 13:18, ralphik88 pisze:

    > Masz problem to się nie udzielaj!! jak bym wiedział co robić to bym nie
    > pytał!

    No normalnie debil jakich malo. Zwaz synku ze bylem pierwszym i jedynym
    ktory Ci rzeczowo odpowiedzial. Ale w takiej sytuacji radze juz wiecej
    nie liczyc na jakakolwiek rozsadna odpowiedz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 9. Data: 2015-06-12 17:03:32
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 12 czerwca 2015 11:21:05 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Widzę, że posty ze ścigacza wyzwalają u Kolegów "mowę nienawiści".
    > Pax, pax ku@wa między chrześcijany!
    > Jacek

    To nie są chrześcijanie, to nie są nawet internetowi barbarzyńcy, to jest formowana
    taśmowo protomasa białkowa z modułem WiFi i przeglądarką.

    KJ

  • 10. Data: 2015-06-12 17:21:50
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 12.06.2015 o 13:18, ralphik88 pisze:
    > Kuczu napisal

    > Masz problem to się nie udzielaj!!

    To Ty masz problem a sie udzielasz. To jak to w końcu jest?

    --
    Arni