  • 11. Data: 2015-06-15 07:57:34
    Temat: Re: Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ralphik88" <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:933eb3cab96bc688b4a07bdd1e7d06ac$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś
    > zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów
    > itp... chyba nie taka idea tego forum jest...

    Hehehe, forum ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2015-06-15 10:55:01
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Sun, 14 Jun 2015 21:20:41 +0200, Arni <a...@n...spam> wrote:

    > cytując klasyka: "Tu jest Usenet. Tu się walczy, nie dyskutuje"
    > a teraz gimbaza zapozna sie z hasłem "usenet"

    Obawiam się, ze dzisiejsza gimbaza nie ma woli chęci sprawdzania
    czegokolwiek.
    Oni jeszcze nie wpadli na to ze mozna cos samemu osiagnac czy nabyc
    wiedzę.

    --
    NC700XD

  • 13. Data: 2015-06-15 12:52:43
    Temat: Re: B�otnik ty� yamaha dt 125 91-03
    Od: KJ <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 14 czerwca 2015 12:59:45 UTC+2 użytkownik Lewan121033 napisał:
    > Siemanko , mam takie pytanie . jaki błotnik tylny najlepiej by podszedł do
    > yamahy dt 125 91-03 ???

    Oryginalny, po chuj kombinować?

    > Myślałem nad błotnikiem od yz lecz nie wiem jak by
    > pasował , doradzili byście mi jaki najlepiej zakupić (zapodajcie linkami )
    > :D ? Pozdrawiam i lewa w górę

    Ja pomyślałem o rurze instalacyjnej fi 150 karbowanej.
    http://www.sklep.lemar.rzeszow.pl/produkt/systemy-dr
    enarskie/rura-karbowana-50-mm--bez-otworow.html

    Dwa cięcia, jakiś spray, tuzin trytek i jesteś awangardą customizingu na dzielni.

    KJ