  • 1. Data: 2015-06-09 16:47:55
    Temat: Pytanie o sklep motogumy.pl
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    Mam pytanie, czy ktoś może coś ostatnio kupował w sklepie motogumy.pl, lub
    w ich stacjonarnym punkcie w Warszawie, ul. Jagiellońska 67 A?

    Chodzi mi o to, że od 2 dni bezskutecznie usiłuję się do nich dodzwonić i
    nie wiem, czy są tak zarobieni, że nie mają kiedy odebrać telefonu, czy
    może po prostu zwinęli interes. Jeżeli ktoś coś wie, będę wdzięczny za
    informację.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 2. Data: 2015-06-10 14:12:27
    Temat: Re: Pytanie o sklep motogumy.pl
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 16:47:56 UTC+2 użytkownik Yorick napisał:
> [...]
    > nie wiem, czy są tak zarobieni, że nie mają kiedy odebrać telefonu, czy
    > może po prostu zwinęli interes. Jeżeli ktoś coś wie, będę wdzięczny za

    kupowałem, dawno, polecam. Nie wiem co się dzieje teraz :)

  • 3. Data: 2015-06-11 14:29:20
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 10 - 06 - 2015 (środa) o godzinie 14:12, g...@g...com
    napisał(a):

    > kupowałem, dawno, polecam. Nie wiem co się dzieje teraz :)

    Też kiedyś u nich kupowałem i byłem zadowolony, dlatego i tym razem
    chciałem dać im zarobić, no ale nie wyszło. Może po prostu mieli jakieś
    gorsze dni ;-) Zamówiłem już opony gdzie indziej, zobaczymy co z tego
    wyjdzie.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 4. Data: 2015-06-23 00:30:35
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-06-11 o 14:29, Yorick pisze:

> [...]
    > chciałem dać im zarobić, no ale nie wyszło. Może po prostu mieli jakieś
    > gorsze dni ;-) Zamówiłem już opony gdzie indziej, zobaczymy co z tego

    Gosc ktory to proadzi jest ok, ale zwykle jest tak zawalony robota ze
    nie ma kiedy odebrac tel. Jest tak od dawien dawna i mozna sie o tym
    przekonac naocznie bedac na miejscu.

    Kiedys przebakiwal, ze chce cos z tym zrobic ale jak widac jest jak bylo.

    Tmek

  • 5. Data: 2015-06-23 00:50:23
    Od: marusc <m...@w...eu>

    Kiedyś kupowałem i byłem zadowolony.