  • 1. Data: 2016-06-15 15:12:21
    Temat: Suzuki RM 125 czy Rieju mrx 125 ?
    Od: enduroxboy <bixi@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam, mam problem, nie wiem który sprzet wybrac, bedzie to moj pierwszy
    cross, na ktorym chcialbym nauczyc sie dobrze jezdzic ale tez dobrze sie
    bawic, gorki laski itd, nie zamierzam podjezdzac po kilunasto metrowa
    gore, ale ktory model warto ? Cos starszego z wieksza iloscia KM czy
    mlodszego z wiekszymi bajerami ?
    Moj budzet to zaledwie 3tys. wiec nie mam duzego wyboru, opcja typu :
    doloz i kup cos mocniejszego albo kup sobie DT mnie nie interesuje. Licze
    na pomoc.

  • 2. Data: 2016-06-16 09:02:08
    Temat: Re: Suzuki RM 125 czy Rieju mrx 125 ?
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    Jak trafisz na dobry model,o który dbano,to lepiej starsze ponieważ
    silniki mniej inwazyjne,a tak jak mówisz nowe mają ,,bajery" i przy tym
    więcej płacisz,a jak kupisz nowszy to może zatają stan techniczny
    ,,bajerami" i będziesz musiał wydać na remont 2k.Ale rób jak chcesz :)

  • 3. Data: 2016-06-16 09:11:09
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    Zapomniałem dodać,że pierwszego crossa lepiej wziąć 85,ale to zależy od
    wzrostu.Myślę,że 25-30 km ci wystarczy jak na początek.

  • 4. Data: 2016-06-16 20:10:11
    Od: tintin <n...@o...com>

    W dniu 2016-06-15 o 15:12, enduroxboy pisze:
    > Witam, mam problem, nie wiem który sprzet wybrac, bedzie to moj pierwszy

    i gdzie chcesz tym jeździć?

    właśnie idzie UWAGA tvn o krosach które bezkarnie niszczą polskie szlaki

    przywalić 20tys mandatu jestem ZA

  • 5. Data: 2016-06-20 15:54:35
    Od: tintin <n...@o...com>

    o tak to bedzie