  • 1. Data: 2010-10-10 11:19:43
    Temat: Budzenie TV przez HDMI
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mam ja sobie telewizor z dwoma portami HDMI. Na jednym siedzi PS3, na
    drugim PC. Jak odpalam PS3, to telewizor sam się budzi i przechodzi od razu
    do ekranu dla konsoli, ale ten bajer nie działa z komputerem ;]

    Podejrzewam, że PC musi przez HDMI wysłać jakiś sygnał budzący, ale nie
    wiem czy to się realizuje programowo, czy w BIOSie czy jeszcze jakoś
    inaczej?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-10-10 13:05:23
    Temat: Re: Budzenie TV przez HDMI
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Kapsel napisał:
    > Mam ja sobie telewizor z dwoma portami HDMI.

    Sony? :)

    > Na jednym siedzi PS3, na
    > drugim PC. Jak odpalam PS3, to telewizor sam się budzi i przechodzi od razu
    > do ekranu dla konsoli, ale ten bajer nie działa z komputerem ;]

    W konfigu TV jest jakas opcja HDMI co wlacza/wylacza sterowanie
    wlaczaniem/wylaczaniem. TV wykryje kompatybilne urzadzenia (PS3). Z
    innymi to nie zadziala IMHO.

  • 3. Data: 2010-10-10 14:02:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message

    > Sony? :)

    > W konfigu TV jest jakas opcja HDMI co wlacza/wylacza sterowanie
    > wlaczaniem/wylaczaniem. TV wykryje kompatybilne urzadzenia (PS3).
    > Z innymi to nie zadziala IMHO.

    A właśnie - ma ktoś nowy dekoder satelitarny Cyfra+ HD Peace?
    Taki z dyskiem DVR 500Gb, zapomniałem oznaczenie modelu...
    Też mi nie włącza telewizora Sony po HDMI, i telewizor go nie
    wykrywa jako urządzenie mogące włączyć/przełączyć tv - u Was też?