  • 1. Data: 2010-10-10 09:35:44
    Temat: [ot] jaki player dvd/divx/avc oraz z USB
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    co radzicie teraz kupic z playerów, żeby odtwarzało:
    - DVD/divx/xvid/ może i AVC
    - związane z powyzszymi formatami typowe strumienie/formaty audio

    Oraz:
    - z prawidłową obsluga napisow dolaczonych w osobnym pliku [np. TXT], w
    tym -> polskie diakrytyki
    - port USB, żeby filmy/pliki podawac również z osobnego dysku

    Myślę o czyms tak prostym,jak kiedyś manta,czy wiwa, czy co tam kupowało
    sie, z tym, że slysze , czytam tu i ówdzie, że np. manta to dzisiaj dramat
    jakosci.
    Nie szukam cudów, ale cos prostego, co nie rozwali sie na drugi dzien.
    I cena. Niska. Ta stara manta, co ja kupilem pare ladnych lat temu - gra do
    dzisiaj,a grosze kosztowala. Pewnie wyjatkowy egzemplarz... Ale gra. Szukam
    taniochy z nowszej generacji.
    Co radzicie,a co spelnia powyzsze warunki?